Kortingen bij webshops detailing ?

peterrapid

Forumguru
Gisteren dus een adresje gevonden in Kortrijk, heb dan ook de Gyeon Wetcoat, luber en klei van Gyeon gekocht. En vooral interessant is de extra korting van 15% tov van de webprijzen van Wax-it gekregen. Nu deze persoon kan wel aan wat materiaal geraken zeker als er een beetje over hoeveelheden wordt gesproken aan heel interessante prijzen, weet niet of een groupbuy hiervoor interessant is ? Zijn specialiteit is vooral Gyeon (ongelooflijk maar gebruikt het in zijn carwash-systeem Q2M Bathe+ :thumbsup:, je betaald voor een beurtje dan ook 17€ :bloos: wel met de hand) en Meguiar's, Monello en Menzerna. Aan de geïnteresseerden let me know.

H@RM

Senior Member
Had dat gezegd dat je ook gyeon producten wilde hebben. Heb hier links en rechts nog wel wat ongebruikte voorraad staan waar ik je voor een mede skodaforum vriendenprijs aan had kunnen helpen

Maar goed om te horen dat je een mooie korting hebt kunnen regelen

peterrapid

Forumguru
Had dat gezegd dat je ook gyeon producten wilde hebben. Heb hier links en rechts nog wel wat ongebruikte voorraad staan waar ik je voor een mede skodaforum vriendenprijs aan had kunnen helpen

Maar goed om te horen dat je een mooie korting hebt kunnen regelen

Heb nog niet alles gekocht hoor, dus ik hoor graag wat je nog staan hebt en wat je ervoor vraagt je moet maar een PB'tje sturen.

peterrapid

Forumguru
ImageProxy.mvc

7d21bfd3-18a3-4615-8eed-d7472dcaed47.jpg
Nieuwsbrief Februari 2015
Het nieuwe jaar is ingezet! Er staat ons heel wat nieuws te wachten want de ontwikkeling van detailingproducten gaat onverminderd door. Het bewijs hiervan is het aantal nieuwe producten die we de eerste maand van dit jaar reeds gelanceerd hebben!
Daarnaast zetten we het nieuwe jaar in met het goede voornemen om nog meer demonstratiedagen te organiseren, zo organiseren we deze maand reeds een leuke dag over alles wat het interieur aangaat.

Facebook
Twitter
Google Plus
Flickr
Instagram
WAX-IT Nieuws & Events
da977795-30b2-4b12-88d4-cdeb083700df.jpg

Valentijnkorting (-20%)
Weet je niet wat gekocht voor jouw geliefde op Valentijnsdag of wens je jezelf een mooi cadeau te schenken, dan helpen wij je graag een handje. We bieden t.e.m. zaterdag 14/02 de volgende promoties aan:
- Gyeon -20%
- Gloss-it -20%
- Nanolex -20%
- Poorboys -20%
- Auto Finesse -20%
Promocode: VALENTIJN2015

Is wel mooie korting voor valentijn :bloemen:

Bovenaan Onderaan