Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

CDK

Forumguru
@Henrik, ik denk dat het glanzende Quartz Grey gedeelte in het logo minder storend is dan het huidige chrome. Ik zal ze binnenkort eens tegen de auto aan houden na een wasbeurt om te zien hoe het staat.
 

Hakar

Donateur
niet in Krimpen aan de Lek maar 1200 km
Niet overdrijven hè, de kortste en tevens snelst berekende route naar Leoben aan de Langgasse vanaf centrum Krimpen aan de Lek is volgens de lui van de beroemde Maps 1124 km :D
De langste maar wel de mooiste is 1168 km.
Mooi ritje voor de Yota met Karavaanie.
Gezien je leeftijd die je melde heb je volgens mij tijd zat, en met een goede planning ben je net voor de eerste winterse buien in Nederland terug ;)

Voor een stoppie op ongeveer halverwege de langste route kun je overigens heel goed hier terecht
https://www.knauscamp.de/huenfeld-praforst/anfahrtkontakt.html
 

Gigs

Lid
Niet overdrijven hè, de kortste en tevens snelst berekende route naar Leoben aan de Langgasse vanaf centrum Krimpen aan de Lek is volgens de lui van de beroemde Maps 1124 km :D
Zal je het nog sterker vertellen, m'n zoon zegt, Pa je ga toch begin januari naar Oostenrijk (wintersport of wat er voor door moet gaan) rij een klein stukje door en je haalt je pakje op LOL.
 

Sjuppie2001

Actief lid
Net bericht gekregen dat ze mijn treeplanken refunden. :(.
Beetje jammer, aangezien ik ze besteld had tijdens de 20% kortingsactie EN ze alleen de treeplanken zelf refunden en niet nog een gedeelte van de (extra) verzendkosten. (Rectificatie: zojuist bericht gekregen van ze dat ze wel gaan kijken naar het verschil in verzendkosten en dat ook refunden)
Had liever gezien dat ze dan maar wachten tot er evt nieuwe voorraad is en dan pas verzenden ofzo....
 
Laatst bewerkt:

emilio3333

Forumguru
Ben wel klaar met deze webshop.
Op de site stond een sterke complete unit kofferbak ledlamp voor een Karoq.
Via mail gevraagd of deze ook in een Ateca past, natuurlijk bijna dezelfde auto.
En deze paste volgens hun.

Je raadt het al, deze paste dus niet...
Volgens hun met een andere adapter (die erbij zou moeten zitten) zou ie het wel doen.
Dat de pasvorm ook anders is maakt volgens hun niet uit, gewoon erin douwen.
Tig keer discussie over de mail dat de adapter er niet bij zat. Na veel gezeur zouden ze deze (opnieuw) opsturen.
Nu 5 weken verder en nog niks ontvangen. Al paar keer weer gemaild en steeds het antwoord dat ik nog maar even moet wachten.
Zou verstuurd zonder track&trace.
Ik geloof er niet meer in...geld willen ze niet terug geven ondanks hun eigen valse belofte dat het zou passen.

€24,- in de sloot gegooid.
 

EdK

Forumguru
Ohh die lampies
Heb er ook zo één van ze genomen zodat gloeilamp werd vervangen voor led
En ja ze gaan er moeilijk in en ik kon door even door te drukken hem toch erin krijgen
Maar pak even een platte zoetvijl en het bestaande gat in kunststof iets uitvijlen en dan past hij zonder problemen

Dus hoeft de sloot echt niet in, scheelt weer wat vervuiling van ons mooie landje
 

Sjuppie2001

Actief lid
Volgens mij heb ik ergens wel vaker gelezen over bepaalde 'standaard' periodes met korting bij superskoda? Iemand toevallig zo een overzichtje van de meest gebruikelijke periodes? (Zit met smart te wachten aangezien er weer voorraad is van de treeplanken... en mss dan ook een bumper sportline bestellen :tegek:)
 

Joti

Senior Member
18 maart een bestelling gedaan, dezelfde dag bericht gehad dat het was verstuurd. Zag nog niets op de tracking dus op 30 maart gevraagd naar de status, bleek 1 item niet op voorraad. Die zou diezelfde week nog binnen komen. Twee dagen terug weer gevraagd en krijg de reactie:

Hello,
the goods is still in delay.
Regards

Ik heb best geduld maar dit is niet relaxt als je voor 250 euro spullen bestelt.
 

oco1979

Forumguru
klein weetje,in belgie hebben ze 160 procent meer werk met pakjes.
bpost ga richting 10 dagen achterstand.
anderen hebben ook al dagen extra nodig om te kunnen leveren.

In deze tijd ga je nog meer geduld moeten hebben.
 
18 maart een bestelling gedaan, dezelfde dag bericht gehad dat het was verstuurd. Zag nog niets op de tracking dus op 30 maart gevraagd naar de status, bleek 1 item niet op voorraad. Die zou diezelfde week nog binnen komen. Twee dagen terug weer gevraagd en krijg de reactie:

Hello,
the goods is still in delay.
Regards

Ik heb best geduld maar dit is niet relaxt als je voor 250 euro spullen bestelt.

Ik had exact hetzelfde. Een lijstje besteld van 170,- eind februari, na enkele weken maar eens gemaild, toen nog eens waarop ik pas antwoord kreeg. De nieuwe pookknkop was niet op voorraad en zou die week binnen komen. Nou, twee weken later maar verzocht de bestelling te annuleren. Twee dg later het geld terug op de rekening dus dat was wel netjes.
 
Bovenaan Onderaan