Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.
Heb enige tijd geleden op hun site eens iets gelezen over een aanstaande verhuizing naar een groter pand, ze hadden ook
flink wat aanbiedingen toen.
Mogelijk is dat de oorzaak.
@LdN, niet prettig om daar last van te hebben, maar zou wel de reden kunnen zijn, laten we niet vergeten dat het er in CZ (nog steeds) iets anders aan toe gaat als in NL. Ik verwacht dat het alsnog opgelost gaat worden! Zelf heb ik ook 2 keer iets te weinig en 1 keer iets verkeerds geleverd gekregen wat keurig opgelost is, 3 keer een nalevering en wat verkeerd was mocht ik houden omdat het voor superskoda meer zou kosten om het weer te laten ophalen en naar CZ te vervoeren.
Nog een nieuwe ervaring van mijzelf: één van de led dagrijlichten die ik in april had gekocht is nu al stuk. Eén mailtje en ik krijg nu een nieuwe opgestuurd.
Nou ja ik weet inmiddels dat de combi mistlamp met DRL bij dealer per stuk €120 kost daar bij superskoda kan ik een heel setje halen voor € 114,95 exclusief de huidige korting
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.