Koud He ?

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik zag vanmiddag in de zon dat iig het lampje hiervoor wel tussen de instrumenten zit.

/forum/images/graemlins/ot.gif Wat betekent dat lampje met die rugleuning met een pijltje naar voren/achteren?

[/ QUOTE ]
Dat lampje voor het stuur staat in het boekje beschreven.
In de zon zag ik ook vandaag dat icoontje van die rugleuning (achterbankvergrendeling?), maar ook het icoontje van de cruise-control.

[/ QUOTE ]

Ik was gisteren bij de Ikea, ja ik geef het gelijk toe /forum/images/graemlins/worshippy.gif en had de achterbank plat gedaan om er een lange doos in te vervoeren en op het moment dat ik weg reed lichte inderdaad dat rode lampje op. Ik schrok wel ff want het is een rood lampje, maar het waarschuwt dus dat de achterbank niet in z'n vergrendeling zit. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Fabia

† In Memoriam
zit er ook stuurverwarming bij de stoelverwarming? Ik heb geen last van koude stoelen, wel een koude stuur..

[/ QUOTE ]

Als ik daar over begin begint mijn vriendin gelijk te gillen van "het is ook nooit genoeg bij je" /forum/images/graemlins/disc.gif .Mij lijkt het zalig om naast mijn stoelverwarming dus stuurverwarming te hebben. Nooit meer koude handen in de winter, maar doe er gelijk dan maar een verwarmde versnellingspook bij.

Henny

Actief lid
Geen motorrijders hierbij schijnbaar ...
Je kan op de motor ook handvatverwarming plaatsen, misschien is dat onder de stuurbekleding te frommelen?
Op de motor lijkt het me functioneler ....

Maar eh ... dat icoontje voor de cruise control, iemand ervaring?

Karstieman

Forumguru
Ik dacht dat zo'n lampje hier niet verplicht is. Daarom wordt 't niet geactiveerd.
Grote kans dat de dealer het voor je aan kan zetten via zijn toverdoos /forum/images/graemlins/wink.gif

Misschien, maar ach hoe belangrijk is het? Als je de cruise control aan zet dan doe je dat toch om niet steeds op je snelheidsmeter te hoeven kijken? Dus dan zie je het lampje ook niet... /forum/images/graemlins/1761.gif

oeps nu nog meer off topic!

Reizende

Actief lid
@Henny,

Jawel jawel, hier een motorrijder! Voor zover ik weet zijn verwarmbare handvaten op de motor gewoon een vervanging van de originele handvaten. Lijkt me lastig onder je stuur te frutselen. Tenzij je het stuur natuurlijk ook overzet...
Maar kom op jongens, we zijn toch nog wel wat gewend? 5 minuten in de kou komen we toch wel overheen? Teveel luxe wordt je lui van... Succes met het kopen van handschoenen

rickske

Actief lid
Deze middag toen ik gedaan met werken had voor het eerst met een koude auto(-3*) vertrokken en na 5 minuten was het al goed warm aan het worden in de auto en 2 minuutjes later was de ideale temperatuur bereikt.Ik vind als je bij -3* met een koude auto vertrekt en na 7 minuten is de auto warm dat dit toch wel behoorlijk snel is.Wel vertel ik erbij dat de climatronic in eco stand staat op 20* en de circulatie op lichaam en voeten is gericht.

Wel vertel ik erbij dat de climatronic in eco stand staat op 20* en de circulatie op lichaam en voeten is gericht.

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/ot.gif Waarom heb je de cvmiep op eco staan en niet op auto? /forum/images/graemlins/crazy.gif

Henny

Actief lid
Hee Reizende, leuk, volgens mij zijn er nog meer hier, gezien de namen. Nou wat motorhandvatten om je stuur en aansluiten maar. /forum/images/graemlins/smile.gif

Maar vanochtend ook nog ff gecheckt in de Octavia, - 0,5 ° buiten en binnen 3 à 5 minuten kwam er al warme lucht naar binnen stromen, zonder dat de koelwatertemperatuur nu al echt warm was; stond op Auto bij mij, 19°.

/forum/images/graemlins/ot.gif Enne Reizende: vanmiddag bij Safe Zoetermeer geweest en daar kwam iemand aan op z'n FJR 1300, zonder handschoenen! Da's een echte! Maar eh, wel handvatverwarming. Lijkt me trouwens wel dat ie maar een klein blokje om gereden moet zijn ....

Reizende

Actief lid

/forum/images/graemlins/ot.gif Enne Reizende: vanmiddag bij Safe Zoetermeer geweest en daar kwam iemand aan op z'n FJR 1300, zonder handschoenen! Da's een echte! Maar eh, wel handvatverwarming. Lijkt me trouwens wel dat ie maar een klein blokje om gereden moet zijn ....

[/ QUOTE ]

Dat zijn de bikkels! Een beetje kou vind ik niet erg, maar om nou met deze temperaturen zonder handschoenen te rijden..
Doen we toch maar niet. Lijkt mij ook stug dat die kerel dat langer dan 5 min. volhoud..

Bovenaan Onderaan