kraken bij wielkasten

Porettuhcs

Senior Member
Tja mijn dealer kan het niet vinden, zegt ie !! Wel dan gaat hij maar zoeken !!!
Ik koop een auto van ik weet niet hoeveel en daar verwacht ik geen kraakgeluiden in !
Maw er is iets niet goed , dus bij mij komt hij er met een gemakkelijk antwoordt niet vanaf !!

Je gaat maar zoeken !!!! niet mijn probleem !!! en garantie !!! Heb een auto zonder kraakgeluiden besteld !!

Maar ik zou je wel als klant willen hebben hoor !! Lekker goedkoop !!

Kerel...ontspan ..... volgens mij geeft Marco je een smile met een knip oog....

Je hebt wel gelijk mbt tot dat kraken denk ook dat Marco zich er aan ergert ... ik baal er ook van.. hou helemaal niet van kraakjes en geluidjes... zeker niet voor zoveel geld... en ik heb hem prive gekocht! Vind ook dat de dealer danwel importeur met een goede oplossing moet komen.... maar denk aan je hart ... voor je het weet :1439: en dan denk ik wel weer .... voor een paar krakende rubbers... nope dat gaat me ook te ver....

___JC___

Forumguru
Ik zet mn radio gewoon wat harder, dan hoor ik all kraakjes en rammeltjes niet. Dat bedoelen ze denk ik met Simply Clever. :)

MarcoO2

Forumguru
Tja mijn dealer kan het niet vinden, zegt ie !! Wel dan gaat hij maar zoeken !!!
Ik koop een auto van ik weet niet hoeveel en daar verwacht ik geen kraakgeluiden in !
Maw er is iets niet goed , dus bij mij komt hij er met een gemakkelijk antwoordt niet vanaf !!

Je gaat maar zoeken !!!! niet mijn probleem !!! en garantie !!! Heb een auto zonder kraakgeluiden besteld !!

Hey EdK,

Ik heb een paar opties:

Optie 1: ik kan naar mijn dealer gaan en hem opdracht geven eea te fixen. Zal geen probleem zijn, auto is een paar maanden oud dus dat wordt gewoon geregeld. Echter, kost me wel een hoop tijd.
Optie 2: ik kan wachten tot ik mijn auto voor een beurt weg breng. Kost me dan geen extra tijd, maar ik zit dan wel nog 18.000 km naar gekraak te luisteren.
Optie 3: ik kan mijn forumvrienden om advies vragen en door 10 minuten te investeren het probleem hopelijk oplossen.

Theoretisch is het een probleem van de dealer die mij niet datgene heeft geleverd wat ik mocht verwachten, zodat ik voor optie 1 kan kiezen. Ik ben echter een praktisch mens en kies dus toch voor optie 3. Werkt dat niet, kan ik altijd nog bij de dealer aankloppen.

Voor het overige sluit ik me aan bij Hein!:)

Enne... jouw uitroepteken is de meest versleten toets op je toetsenbord, of niet? :winkie:

Hey EdK,

Ik heb een paar opties:

Optie 1: ik kan naar mijn dealer gaan en hem opdracht geven eea te fixen. Zal geen probleem zijn, auto is een paar maanden oud dus dat wordt gewoon geregeld. Echter, kost me wel een hoop tijd.
Optie 2: ik kan wachten tot ik mijn auto voor een beurt weg breng. Kost me dan geen extra tijd, maar ik zit dan wel nog 18.000 km naar gekraak te luisteren.
Optie 3: ik kan mijn forumvrienden om advies vragen en door 10 minuten te investeren het probleem hopelijk oplossen.

Theoretisch is het een probleem van de dealer die mij niet datgene heeft geleverd wat ik mocht verwachten, zodat ik voor optie 1 kan kiezen. Ik ben echter een praktisch mens en kies dus toch voor optie 3. Werkt dat niet, kan ik altijd nog bij de dealer aankloppen.

Voor het overige sluit ik me aan bij Hein!:)

Enne... jouw uitroepteken is de meest versleten toets op je toetsenbord, of niet? :winkie:

Fantastisch.....:super:

EdK

Forumguru
Voor het overige sluit ik me aan bij Hein!

Enne... jouw uitroepteken is de meest versleten toets op je toetsenbord, of niet?

Wat Hein betreft, ik ben zo relaxt , dat kun je je niet voorstellen
Wat de versleten toets betreft , dat is niet de !!! toets maar de spatiebalk
Staat geen letter meer op. :722:

:680::koffie:

Tja en mijn dealer ( arme man ) zit bijna om de hoek dus ondanks mijn technische achtergrond ga ik niet zelf klooien in de garantie tijd maar rij ik vanuit werk ff langs :722:

Porettuhcs

Senior Member
Wat Hein betreft, ik ben zo relaxt , dat kun je je niet voorstellen
Wat de versleten toets betreft , dat is niet de !!! toets maar de spatiebalk
Staat geen letter meer op. :722:

Pfff gelukkig maar......

Maar ik zou als ik geen letter op de spatiebalk van mijn laptop had staan direct naar de winkel gaan waar ik deze had aangeschaft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je gaat maar zoeken !!!! niet mijn probleem !!! en garantie !!! Heb een laptop met letters op de spatiebalk van mijn laptop besteld !!

:D

Bovenaan Onderaan