Kreijne Midland te Hoogland/Amersfoort

Fabia05

Nieuw lid
Op 4 november is onze nieuwe Skoda Fabia Combi Equipe Plus 74 KW/ Benzine/graphite grey, keurig afgeleverd door Kreijne Midland in Hoogland.
Werkelijk een topauto!
Het aankoopproces bij deze dealer verliep zeer plezierig. Een prettige sfeer met normale persoonlijke aandacht. De verkoper was geen moeite teveel. Hij gaf duidelijke uitleg als onze persoonlijke "account manager". Chapeau Bart! Ook het eerste contact met de werkplaats voor de montage van een accessoire na aflevering was veelbelovend.
Een gemaakte afspraak kwam men perfect na. Deze dealer presenteert zich als een aanrader en ze staan achter hun merk!!!!
Wij wachten de verdere ontwikkelingen af... Ze moeten daar bij Kreijne Midland tenslotte een uitdaging houden! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Maarten

Forumguru
Heb je al foto's? Wij wachten op zo'n zelfde auto, maar dan zwart. Hij komt 3 januari....

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn!

Wat voor een accessoire hebben jullie extra??? Maakt me nieuwsgierig. /forum/images/graemlins/confused.gif

Fabia05

Nieuw lid
Nee, nog niet,maar het is een plaatje! Heb (nog) geen digitale camera.... Als ik foto's heb zal ik ze plaatsen.
Accessoire: dorpelbeschermers gratis extra van de dealer.
Wij hebben geen PDC en ook geen navigatie. /forum/images/graemlins/blush.gif

Sterkte met wachten. Je hebt echt iets om naar uit te zien!
Dat kan ik je garanderen.
Bij welke dealer hebben jullie de auto gekocht?

Berry

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dorpelbeschermers....wat moet ik me daar precies van voorstellen?

Wij hebben de auto gekocht bij Rotel Breda. We moeten nog even wachten, maar kijken er erg naar uit. Heb je de discussie over de RON 95 en 98 gevolgd?

Benzine van de Fabia 1.6-16V 74KW

[/ QUOTE ]

Dit zijn dorpelbeschermers

Bijlagen

• 13439-IMG_0001.JPG
    13439-IMG_0001.JPG
    53,1 KB · Weergaven: 147

ougie

Forumguru
Goed om een positieve ervaring van Kreijne Midland te lezen. Hoewel we de O2 in Apeldoorn bij Ab Mulder hebben gekocht, is Amersfoort veel dichterbij. Ab Mulder kwam ook erg goed over, maar voor de sevice in de toekomst rijdt ik waarschijnlijk naar Amersfoort.

ougie

Forumguru
Hallo Fabia05, ik ben eigenlijk wel nieuwschierig of je inmiddels al sevice ervaring hebt op gedaan bij Kreijne Midland. /forum/images/graemlins/crazy.gif

ougie

Forumguru
Vorige week, enkele dagen voor het verloop van de garantie even langs geweest. Er brande een (motor)storingslampje, e.e.a. had te maken met een defecte gasklep die weer invloed had op de climate control. Ook werd er ergens sluiting gemaakt waardoor er een zekering kapot was gegaan. Er moest een onderdeel besteld worden, kortom er was meer tijd voor nodig om e.e.a. te repareren. Netjes een tijd afgesproken dat alles nog net voor het verstrijken van de garantie gerepareerd kon worden. Ik kreeg voor die dag een splinternieuwe Daihatsu Terios mee. Leuke auto, leren bekleding uitlaatje links en rechts, hoog op de pootjes op mooie sportvelgen, kortom een van de luxere modelletjes. Toch was ik de volgende dag blij dat ik mijn Skoda weer terug had. Qua comfort en power mocht de Daihatsu niet eens in de schaduw van de Skoda staan. Wel een leuke leenauto voor een dagje. Voor de service blijf ik ook daar komen,,,lekker dicht bij huis.

ad5000

Actief lid
Ook ik heb goede ervaringen met Kreijne Midland.
Met onze Fabia hadden we laatst een slechte accu. Deze werd op zaterdagmiddag nog even snel door de baliemedewerker vervangen voor het luttele bedrag van 54 euro (accu en gratis montage).

Dat is Service met de hoofdletter S!

Vandaar dat mijn nieuwe lease Octavia ook door Kreijne geleverd gaat worden en ik ook het onderhoud aan die auto door hun zal laten uitvoeren.

Mijn huidige Octavia is geleverd door Kreine en de nieuwe is ook weer in bestelling bij Kreine.
Verkoop en service weten hoe ze moeten samen werken en ze hebben allemaal een kloppend hart voor Skoda.
Dus goede aanrader!

Gisteren weer door Kreine mijn nieuwe Octavia laten afleveren. Het is duidelijk te merken dat het nog een familiebedrijf is en dat service voor hun belangrijk is.

RefleCs

Forumguru
Kreijne is mijn vaste dealer. Mijn faab komt bij Rijnwoud Rotterdam vandaan maar is in onderhoud bij Kreijne. Over het algemeen erg goede service. Wel is het het laatste jaar verschrikkelijk druk geworden waardoor afspraken vaak ver in de toekomst moeten worden gemaakt. Verder heb ik een korte periode wat mindere service ervaren. Daar heb ik wat van gezegd en daarna nooit meer problemen gehad. Sterker nog ik heb het idee dat de band beter is geworden.

Ik heb bij de bestelling van mijn nieuwe auto gevraagd of deze door Kreijne mocht worden behandeld maar helaas heeft onze wagenparkbeheerder afspraken met een andere dealer. De nieuwe faab zal zeker weer bij Kreijne in onderhoud gaan.

Bij het uitzoeken van een nieuwe auto ben ik perfect geholpen door de verkoper bij Kreijne en ik ben inmiddels kind aan huis. Kreijne heeft een zeer persoonlijke benadering. Je merkt dat het een familiebedrijf is door de persoonlijke behandeling die je krijgt. Ook het dorp Hoogland (door velen verward als wijk van Amersfoort (roep dat niet in hoogland want ik gok zo dat je er met kop en kont uit gaat :tongue:)) zal helpen bij die persoonlijke behandeling. Het ons kent ons gevoel viert hoogtij bij Kreijne.

duopenotti

Senior Member
Ik ben vorig jaar een aantal keren bij hen langs geweest en heb uiteindelijk daar de auto niet gekocht.
Ik was zelf zonder auto en had voor de duur van de leverperiode een alternatief nodig. Daar werd door de eigenaar geheel niet op ingegaan. Later ben ik nogs eens terug geweest met al een offerte in mijn handen van een andere dealer. Ondanks de aardige toon van de verkoper konden ze daartoch echt niet aan tippen. Op mijn verzoek of ik voor de leveringsperiode een andere auto kon kopen met terug koop garantie werd na lang wikken en wegen een voorstel gedaan dat voor die periode 1200 euro zou kosten. Let wel ik had al een offerte met een dergelijke oplossing bij een andere dealer dat me voor die 4 maanden slechts 400 euro kostte. Daarnaast kreeg ik minder korting op de aankoop van de skoda GL. Het dorps gevoel wat hier wordt benadrukt werkt ook twee kanten op. Kom je niet uit het dorp en behoor je niet tot de vaste clientele dan is de sfeer toch wat anders.
Al met al is mijn GL daar niet in onderhoud, ondanks dat deze dealer voor mij de dichtstbijzijnde is.

the godfather

Nieuw lid
Heb wel mijn Sc2 daar aangeschaft.
Prima persoonlijke benadering met oog voor service.
Helaas lange wachtijden bij het maken van afspraken voor evt.reparatie's.
wel weer een hoog service gehalte waarvij de klant centraal staat.
Maar die wachtijden:biggthumpdown:

Bovenaan Onderaan