@Okki, er is niet heel veel praktisch aan deze auto, nou ja de makkelijke instap voor m’n gebrekkige lijf is wel prettig en dat ik de automatische klaptreden in parkeerstand uitgeklapt kan laten staan zodat je geen (of minder) parkeerschade van openslaande deuren en langs schurende winkelwagens oploopt
@EdK, ik waardeer altijd jouw oprechte mening, met deze auto kán je de aso van de buurt zijn, maar laat ik dan maar laten zien hoe het ook kan!
@MaxN, op deze foto kan hij nog ruim een meter naar achter, maar nu kunnen de openslaande deuren ook nog gebruikt worden. Als de garage verbouwd gaat worden komt er een nieuwe vloer in (plavuizen met vloerverwarming in plaats van beton met coating) en een elektrische sectionaal deur. Daarna zou ik hem eventueel verder naar achter kunnen zetten, maar het trottoir is erg breed bij ons, dus noodzakelijk en storend voor de buurt is het zeker niet.
@Captain Hook, als ik het kitrandje bij het elektrisch bedienbare achterruitje zou verwijderen en het stekkertje weer in de schakelaar voor de bediening van dat bewuste ruitje zou stoppen dan had je gelijk. Echter zo lomp ben ik niet, want dat zorgt er nu juist voor dat ik die €25000,- aan BPM niet moet betalen en de BTW van €15000,- kan ik in juli terugvorderen en omdat je toch al aan het rekenen was zal ik de som afmaken €69165,- kost de auto minus de inruil uiteraard, maar daar laat ik je over gissen. De Kodiaq staat overigens te koop voor €34950,- en je krijgt 3 maanden garantie en dat scheelt niet veel met wat ik er voor terug gekregen heb