Waar zie jij die Skoda dan staan ???Er stond wel een echte auto voor de deur zie ik.
Da's ook een vorm van recycling...Dat opengezaagde biervat achter die schaamschotten, doet dat nu dienst als urinoir?
Ik heb een ankerlicht in de serre hangen - daar zitten links en rechts 2 ogen aan voor de 2 geleide-lijnen waarlangs het geheel (nadat de olielamp was aangestoken) d.m.v. een derde lijn omhoog werd gehesen. Met een kooldraadlamp erin heeft deze jarenlang dienst gedaan als buitenlamp bij de voordeur van mijn ouderlijk huis. Nu zit er een 'kooldraadachtige' LED-lamp in (fitting gemonteerd op een steuntje dat op de foto niet zichtbaar is).Links een ankerlicht
Da's om dat pisbier ( sorry Heineken) terug in 't vat te doen.Da's ook een vorm van recycling...
Gaaf man! Eén grote mancave dat!@Tuulster, opa woont daar nog boven in dat oude pandje. Het is echt een mooi familiebedrijf met tegenwoordig een prachtige moderne werkplaats. Met hartelijke mensen die zelf ook racen en driften op circuit.
Het hele pand is door hen zelf getekend én gebouwd én ingericht, alleen de elektra hebben ze laten doen in verband met de verzekering. Er hangt daar een petrolhead sfeer dat is onvoorstelbaar!
Haha goed gezien, geloof dat deze serie niet meer goedgekeurd is voor de beroepsvaart. Hoe deze daar dan verzeild is geraakt..Links een ankerlicht en rechts een Radio Zeeland Euro 550 automatische piloot, waar je een aparte bochtaanwijzer bij nodig hebt...
Wel bijzonder om scheepvaart gerelateerde zaken in zo'n shop te zien!
Mooi bedrijf.