Kunnen Superb Spectrum velgen op O2?

Vanenkelen

Forumguru
dat is gewoon een top deal! echt geen geld, je kan er dik aan verdienen als je ze te koop zet en bij nader inzien toch andere zou willen hebben ;)
Haha, dan heb ik mijn eigen glazen al ingegooid als ik ze hier te koop zou willen zetten. Iedereen weet de inkoop prijs dan al, wordt lastig onderhandelen. :greedy:

Nee hoor, ik hou ze lekker zelf. Ik vind het nette velgen, in november winterbanden er op en over 1,5 jaar als mijn zomerbanden aan vernieuwing toe zijn heb ik al nieuwe liggen en bespaar ik dan dus 400-500 euro aan nieuwe banden.

Vanenkelen

Forumguru
Nou ze zitten eronder, inclusief nieuwe winterbanden!

2013-11-30 10.02.35-2 (Small).jpg 2013-11-30 10.03.05 (Small).jpg

Beetje gemengd gevoel, op zich staan ze wel netjes, maar ik vind de banden er wat raar op zitten. De velg steekt een beetje uit tov de band (zie onderstaande foto). En dat vind ik er een beetje zozo uitzien.

2013-11-30 10.03.11 (Small).jpg

Maar goed, al met al heel tevreden. Voor een superprijsje een setje nieuwe originele skodavelgen onder de auto voor de wintermaanden.
:thumbsup:

andrehj

Forumguru
Dat is inderdaad het probleem met een 205/55 band op een 7Jx16 velg. Dit is weliswaar de standaard velgbreedte voor 16" bij een S2, maar ik vind het ook niks. Daarom staat mijn S2 op 6.5J velgen, en dat vind ik er veel beter uit zien (en ik (of mijn vrouw) kan nog eens schadevrij langs een stoeprand schaven).

Vanenkelen

Forumguru
Ik had de velgen al met zomerbanden erop in de berging liggen, maar het was me nog niet zo opgevallen. Maar nu ze onder de auto zitten zie ik het iig beter.

En afgelopen weekend inderdaad al twee stoeprandjes meegepakt. Dat gebeurt me normaal nooit, maar uiteraard weer wel als ik iets nieuws heb.... Gelukkig nog geen schade (laag stoepje), maar inderdaad gaat het een keer gebeuren nu die velgen wat verder uitsteken.

Bovenaan Onderaan