KW Streetcomfort SC2

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyJD

Banned
Vandaag bij Antera (mark/Tuningcentre Lowering) een KW streetcomfort laten monteren onder mijn autotje.

Kan niet anders zeggen, wat een goed schroefsetje is dat zeg! Mede op advies van Antera en Corné De Kluijver voor deze set gekozen en niet naar de andere adviezen geluisterd.

Wagen direct laten uitlijnen op 3km afstand van waar de Schroefset is gemonteerd en daarna weer 135km terug naar Lelystad. Super. Alleen wel geflitst met 180 :-s Maar dat mag de pret niet drukken.

Meer foto's volgen, moet alles verkleinen.

Thanks Antera, goed werk en vooral netjes aan mijn wagen gesleuteld!!:wink:

Bijlagen

• Screenshot_2013-06-15-14-56-38.png
    Screenshot_2013-06-15-14-56-38.png
    690,9 KB · Weergaven: 97

WesleyJD

Banned
hier nog een paar foto's

Bijlagen

• 20130615_142821.jpg
    20130615_142821.jpg
    175,4 KB · Weergaven: 89
  • 20130615_095924.jpg
    20130615_095924.jpg
    236,7 KB · Weergaven: 90
  • 20130615_091232.jpg
    20130615_091232.jpg
    223,4 KB · Weergaven: 88

Dennis Nijholt

Forumguru
Duur setje....komt vooral door de heffing van het CJIB denk ik. Maar ziet er erg mooi uit, de SuperB staat in ieder geval mooi op zijn pootjes

• Leuk
Waarderingen: CDK
Verlaging is zo juist mooi. Zo valt de ronding van het wiel gelijk met die van de wielkast. Lager ziet er uit of ie door de ophanging gegaan is.

CDK

Forumguru
ziet er goed uit, voor kan je sowieso nog lager, achter kunnen de stelpotjes er nog uit als het moet en zak je ook nog een stukkie

WesleyJD

Banned
Klopt. Maar ik vind het perfect zo. Stelpootjes blijven mooi waar ze zitten.

Zoals eerder vermeld vind ik comfort belangrijk en de belans van het aanzicht ook. Ben niet zo van het schuren, afslijpen en kraken en hobbelende organen. Ongeacht welke auto dan ook.

Grootste winst vind ik dan ook het weggedrag, de looks hebben wel de aanzet gegeven.

CDK

Forumguru
ja klopt idd, kan maar 4.5 cm zakken, maar de demping is vele malen beter als de standaard dempers, ik heb deze set zelf ook

WesleyJD

Banned
Het nut van het schroeven lijkt me duidelijk. Als je de auto in de toekomst hoger zou willen zetten e.d.

Alleen veren vond ik geen optie. Staat nu 15dkm op de teller en heb weinig zin om over een paar duizend km de dempers te moeten laten vervangen. Deze set is mooi op elkaar aangepast en zal op het zelfde prijsje komen dan als ik enkel veren had gedaan en binnen een aantal duizenden kilometers kans maak op het vervangen van de dempers.

Leuk dat je ook eens een serieuze vraag stelt. Je overige zijn van een dermate laag niveau dat ik er voortaan geen reactie meer op ga geven. Dus die vragen kan je an ook achterwege laten. Of je moet op de likes azen van je toeschouwerd? Ik hoe je niet tegen.

fastgeert

Actief lid
Hallo,
Staat echt knap zo.
Dit heeft me nu overhaald se om ook op mijn Ocatvia II RS de KW streetcomfort te gaan monteren. Ik heb nu op de originele dempers H&R ultra low veren zitten. Kwa looks staat hij super. Ma kwa rijden zelf vind ik hem een beetje teveel gaan wiebelen als de weg wat oneffen wordt. Ik zoek ook het evenwicht tss looks, rijeigenschappen en kwaliteit. En ik ben ervan overtuigd dat er dan geen betere keuze is.
Succes ermee nog en bedankt om dit hier even te melden, twas net wat ik nog moest weten ;)

WesleyJD

Banned
Foto 1 is voor de montage met fabrieks sportonderstel, foto 2 na montage (zet het er maar even bij voor Der Einser).

Bandjes zijn iets getrokken dus de schaduw lijkt de ruimte in de wielkast. Check foto 3 voor de duidelijkheid!
En Ja... Hij is nog niet schoon!

Bijlagen

• 20130517_201559_resized.jpg
    20130517_201559_resized.jpg
    637 KB · Weergaven: 73
  • 20130616_131014_resized.jpg
    20130616_131014_resized.jpg
    726,5 KB · Weergaven: 69
  • 20130615_165525_resized.jpg
    20130615_165525_resized.jpg
    662,8 KB · Weergaven: 64

Miez1

Forumguru
Stukken beter zo.

Inmiddels weet iedereen wel wat ik voor onderstel heb en ik rij relatief laag. Maar alle ingewanden van mij en alle passagiers blijven gewoon op de aangewezen plek dus een variant1 had ook gekund.

Grtz

fastgeert

Actief lid
Wat ik nog wil weten voor ik de keuze maak tss een variant 1 of een streetcomfort is, veert hij nu ook minder door bij het nemen van drempels of oneffenheden in de weg dan met de standaart sportophanging?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan