KW Streetcomfort SC2

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyJD

Banned
Ja. Dat nadijnen is verleden tijd. Verkoper bij mijn dealer heeft een stukje gereden en even wat drempels en kuilen genomen en hij was ook helemaal enthousiast. Hij had wel eens met een v1 gereden en dat vond hij onder de Superb ook niet "Je van het".

Ieder zo zijn ding, maar dit is echt goed spul.
 

WesleyJD

Banned
Waar zit je in Belgie Geert? Ik heb deze week nog onverwacht een zitting alvorens ik met mijn vrouw en kinderen vanuit Belgie doorij naar mijn woonadres/vakantiestek. Je mag wel even testen.
 

Der Einser

Forumguru
@fastgeert: als je toch wat meer wilt afstellen, ga dan voor KW vari 2. Dan kun je hoogte en hardheid afstellen. Heb ik zelf gereden onder mijn VW Passat.
Ik rij nu al een tijd met KW vari 1 onder mijn Superb en is prima! En dat zeg ik niet na 1 dag met 135km achter de rug. Of een verkopertje die de klant naar zijn mond praat!! Hij zal heus niet je auto afkraken!
Denk zelf eens na!
 

Pendragon

Donateur
@WesleyJD: je stuk over dat je de KW hebt genomen omdat je nu 15k op je teller hebt staan en niet met nieuwe veren met een paar duizend km de dempers moet gaan vervangen snap ik niet. Je kunt met de bestaande dempers prima de veren vervangen zonder daar met je dempers problemen mee te krijgen. Ik weet zeker dan antera dat kan bevestigen. Ik snap dan ook niet waar je die wijsheid vandaan hebt.
 

eddiea

Forumguru
Met alleen veren gaat ook prima al denk ik wel dat als je ook comfort wil een schroefset een betere optie is. Je kan je alleen afvragen of de kw streetcomfort op deze hoogte echt zoveel comfortabeler is als een kw var 1. Op de hoogte van wesley is ook een kw var 1 vele malen comfortabeler als het standaard sportonderstel. Daar zullen heel veel mensen zich over verbazen. Als je de variant 1 helemaal op zijn laagst schroefst beperkt dit de veerweg wel natuurlijk. Maar oncomfortabel wil ik ook deze stand zeker niet noemen. Ik heb een var 1 met nu ca. 2cm schroefdraad over voor + achter en dat rijdt echt goed en zeker als ik dat vergelijk met het standaard sportonderstel van de superb welke ik eerst had. Ik geloof echt wel dat er verschil zit in hardheid tussen de streetcomfort en de var 1 als je ze allebei op zijn laagst hebt maar dat is nu niet het geval. Ik durf eigenlijk te beweren dat op deze hoogte variant 1 de comfortabelste oplossing is.
 

Pendragon

Donateur
Mij is verteld dat met de Eibach set (3cm naar beneden) je een uitstekende comfort hebt. De schroefset zal zal heus wel wat extra's brengen, maar daar is de prijs dan ook naar.
 

paulus474

Senior Member
Ja, maar wat is dat "extra's" dan hè?
Minder deinen op de snelweg bijvoorbeeld?
Of zijn er nog andere voordelen te bedenken voor de KW Streetcomfort versus de Eibach verlagingsveren?
 

Pendragon

Donateur
Nou ja, je kunt hem zelf op de hoogte instellen die je wilt, dus als je 4,5cm teveel vind kun je hem op 4cm zetten etc. En ik begreep wel dat de demping van de KW beter is dan de originele, maar goed, we zullen wel zien. Ik krijg eind jullie mijn Eibach.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Topic gesloten op verzoek van topic starter (WesleyJD).


*update*
Topic starter heeft te kennen gegeven zijn account definitief op te willen zeggen. Bij deze account op non-actief gezet gebanned.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan