Ben wel benieuwd maar de AP zal achter echt niet de 60mm gaan halen. Voor kan ik nog wel inkomen aangezien de TUV waarde 40mm is en de schroefdraad wel verder gaat. Achter is de veer de begrenzing
Maar keep Us posted. Meet alvast even je naaf tot wielkastrand voor en achter op als referentie waarde. En dit kan iets afwijken aangezien de auto in de loop der tijd wat inzakt
Je kan wel zien dat je er niet veel verstand van hebt, de holle ruimte zit aan de onderkant van de buitenpoot en niet de demper zelf, dus heeft geen invloed op de demper of veren zelf. Jou korte veren hebben eerder invloed op de dempers en zeker als je garantie wil zullen ze eerder moeilijk doen omdat jou dempers op een heel ander niveau hun werk doen als bij mij. En veren persen is echt een no go! Dat heb ik nooit gedaan en zou ik ook nooit doen, je haalt de hele kracht uit het materiaal.Afslijpen van de veerpoten doet me denken wat ze in de jaren 90 deden met verlagingsveren; namelijk heet maken samen geperst en daarna in ijskoud water dompelen, krankzinnig dus.
En je kans is groot dat je demper gaat lekken als je hem (te veel) inkort en je garantie is gelijk nul.
Ik zou het nooit doen!
Ik slijp geen veren af of kortere veren erop wat de demper beinvloed. Het is een holle ruimte en rij er zelf al 2 jaar mee rond zonder probleem. Hij zit op dit punt gewoon in je fusee vast. Op de zelfde wijze als met holle ruimte. Korte veren of veren die er niet op horen lijkt mij eerder een gevaar. Maar als goed het zal wel. Want als Kean het doet dan zal het wel "veranwoordt" zijn.
Natuurlijk.Kean zijn specialisten, die weten echt wel wat ze doen![]()
Natuurlijk.