Laatste optiecheck

030

Forumguru
Dynamic is ook niet mogelijk, dat zou de eerste optie zijn geweest die ik aan had gekruisd. Puur omwille van de RS stoelen.

lugolux78

Forumguru
crap :( jammer... maar wil/moet je 14% doen? Is 20% geen optie als je op lange termijn luxe vs investering afweegt?

030

Forumguru
Heel snel het verloop van het selectieproces qua leasevoiture:

-> Audi A3 Sportback (huidig)
-> A3 limo met een heleboel fratsen (bijzonder fraai, maar niet overdreven ruim)
-> Octavia RS (ik dacht dat deze ook 20% zou zijn irt de GTD)
-> Superb (20% prahctige wagen, maar toch wat gedateerd)
-> Octavia EL (20%)
-> Octavia GL (14% - nooit naar gekeken eerlijk gezegd, maar alles narekenend is dit toch wel erg voordelig)

Ik sluit niet uit dat het volgende week een Polo met 14% wordt... ;)

lugolux78

Forumguru
Heel snel het verloop van het selectieproces qua leasevoiture:

-> Audi A3 Sportback (huidig)
-> A3 limo met een heleboel fratsen (bijzonder fraai, maar niet overdreven ruim)
-> Octavia RS (ik dacht dat deze ook 20% zou zijn irt de GTD)
-> Superb (20% prahctige wagen, maar toch wat gedateerd)
-> Octavia EL (20%)
-> Octavia GL (14% - nooit naar gekeken eerlijk gezegd, maar alles narekenend is dit toch wel erg voordelig)

Ik sluit niet uit dat het volgende week een Polo met 14% wordt... ;)

Wat betaal je dan nu voor de A3? Ik denk dat je met 20% en volop ACCESSOIRES erg in die richting komt.
Doe ik nu namelijk ook. Fiscale waarde is 37 mil maar totale waarde auto komt uit rond de 45 mil.
Maar ja dank zij ons fantastische leasestelsel betaal je dus maar over 37k 20%...

VWim

Forumguru
Check! Heb ook meteen even een vinkje gezet bij DSG en ACC. Werkt prima tesaam.

En dat vind ik dan weer een leuke reactie! :thumbsup:

Mijn reactie was maar om te pesten, maar dat was al wel duidelijk denk ik :D

Het grootste manco aan de Greenline vind ik het maximale trekgewicht van 1000 kg. Verder is een prima deal. Daarbij is de GL nog sneller ook dan de reguliere 1.6tdi, dan steekt mij dan wel weer een beetje.

Veel succes met je keuze.

• Leuk
Waarderingen: CDK

030

Forumguru
Ach, het is voor mij ook de eerste groene bijtellerdt - wie had dat ooit gedacht. Daarnaast gelukkig nog wel een geblazen 1800 quattro uit de Ingolstadt-stal van moeders. Dat verzacht het allemaal wat.

Ik kan je reactie heel goed voorstellen hoor. Je wordt horendol van al dat lease-gezeik en bijtellingsgeneuzel. Komende van het AudiForum was het daar ook opeens een invasie van leaserijders die eigenlijk geen snars om het merk gaven, maar alleen omdat het x tientjes per maand scheelde. Afijn, nu ben ik zelf lid van die club geworden.

030

Forumguru
De opties zijn zo goed als afgerond en de kleur is bepaald. Natuurlijk geen 13 in een dozijn. Volgende week bestellen!

Dank aan een ieder voor de input!

Bovenaan Onderaan