Lak kleur achterhalen Karoq

SJKaROK

Nieuw lid
Goedemorgen allemaal!
Ik ben sinds gister in het bezit van een zwarte Karoq 1.5 uit 2021.

ik heb wat steenslag op mijn motorkap en wil dit met een lakstift gaan aanstippen (of als iemand anders hiervoor een betere oplossing weet, hoor ik dat ook graag :D
Maar ik kan nergens vinden welke exacte kleur ik nu heb. Waar kan ik die vinden?
Alvast bedankt.

hemi24

Forumguru
Eenvoudigste is om langs de dealer te gaan: die kan de exacte kleurcode achterhalen in het systeem én heeft ook de lakstiftjes…

SJKaROK

Nieuw lid
Eenvoudigste is om langs de dealer te gaan: die kan de exacte kleurcode achterhalen in het systeem én heeft ook de lakstiftjes…
Oh das inderdaad een goed. Had ik nog niet bedacht. Vanuit het voertuig zelf is het niet te achterhalen welke kleur het exact is?

Tees

Donateur
Of als je nog ergens een sticker (in t onderhoudsboekje?) met codes hebt, dan staat daar ook ergens de kleurcode op.

SJKaROK

Nieuw lid
Of als je nog ergens een sticker (in t onderhoudsboekje?) met codes hebt, dan staat daar ook ergens de kleurcode op.
Dat heb ik getracht te vinden. Echter kan ik die (tot nog toe) nergens vinden.
En het onderhoudsboekje is helaas niet in NL

EdK

Forumguru
Volgens mij staan er ook wat codes in de koop overeenkomst !
Althans dit was wel het geval bij de mijne (f4)
Maar of daar de kleurcode ook bij staat of dat dit alleen de optie code's waren/zijn durf ik niet met 100% te zeggen
Maar boekje is vervallen en staat niets meer in , en in kofferbak bij reservewiel zit de stikker heden te dagen ook niet meer...

SJKaROK

Nieuw lid
Volgens mij staan er ook wat codes in de koop overeenkomst !
Althans dit was wel het geval bij de mijne (f4)
Maar of daar de kleurcode ook bij staat of dat dit alleen de optie code's waren/zijn durf ik niet met 100% te zeggen
Maar boekje is vervallen en staat niets meer in , en in kofferbak bij reservewiel zit de stikker heden te dagen ook niet meer...
Geheel correct. Dus vandaar mijn vraag hier :)

Bovenaan Onderaan