lampje in deur

MaKo

Lid
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan het niet vinden....

In de deur zit een lampje, maar ik heb dat bij mijn auto nog nooit zien branden cq knipperen... Dit zou die toch wel moeten doen als ik de auto op slot doe?!?

Heukie

Lid
Dat ledje gaat bij rood knipperen als ik de auto met de AB afsluit, net als bij de fabia van Ronnie.

Ronnie

Forumguru
Moet toch (met VAGCOM) weer verholpen worden.....
Ledje geeft aan dat antidiefstalblokkering actief is...

Bedoel je die waar normaal het pinnetje zit om de deur op slot te doen of open.
Of die ene bij de kaartenbak?

In de deur zit een lampje, maar ik heb dat bij mijn auto nog nooit zien branden cq knipperen... Dit zou die toch wel moeten doen als ik de auto op slot doe?!?

Toevalligerwijs dacht ik daar gisteren ook aan! Mijn Golf IV had zo'n mooi knipperend LED-je om aan tegeven dat de startblokkering actief is. Die van m'n O2 heb ik nog nooit zien knipperen!

Die hoort wel te knipperen.
Soms brandt hij continu tijdens het rijden, maar dat is een storing.
Knipperen terwijl de auto op slot is is de normale situatie.

Falcon

Donateur
Als hij continu brand onder het rijden dan betekend dat de deuren op slot zijn. In VAG-COM kun je instellen dat hij dit moet doen zodra je boven de 20 km per uur komt en je kunt natuurlijk dit zelf doen met het knopje links naast de aansteker in de middenconsole.

MaKo

Lid
Ook dit heb ik ingesteld en mijn deuren gaan dan ook keurig op slot zodra ik wegrij, echter geen lampje :mad:

Als hij continu brand onder het rijden dan betekend dat de deuren op slot zijn. In VAG-COM kun je instellen dat hij dit moet doen zodra je boven de 20 km per uur komt en je kunt natuurlijk dit zelf doen met het knopje links naast de aansteker in de middenconsole.

Ook dit heb ik ingesteld en mijn deuren gaan dan ook keurig op slot zodra ik wegrij, echter geen lampje :mad:

Als dat lampje brand is er sprake van een storing, het is namelijk niet de bedoeling dat dit lampje brand.
En al helemaal niet tijdens het rijden.

volgens mij heet die optie auto close of door close.
En dan kun je kiezen op bestuurders deur of op contact (dat de deuren van het slot af moeten gaan)

In de deur zit een lampje, maar ik heb dat bij mijn auto nog nooit zien branden cq knipperen... Dit zou die toch wel moeten doen als ik de auto op slot doe?!?[/quote]

Geen leer achteraf ingebouwd?.... dan wordt nl nogal een vergeten het stekkertje vam het knipperledje vast te zetten.

en uit m'n hoofd... er was ook een software probleempje met portierregelapparaat, maar ik dacht niet meer voor mj 2008, zal het nog even nazoeken en kom er op terug.

Bovenaan Onderaan