lampje in deur

Heb het nog ff nagekeken, maar het software probleempje met het portierregelapparaat was voor mj 2007, en het ledje blijft dan continu branden.

TL@

Forumguru
Bij mij brandt het LED'je ook nooit, heb het dit weekend na gezien. Ik heb geen alarm, misschien daarom.
Bij mijn vorige O2 brandde het volgens mij ook nooit.

Captain Hook

Forumguru
Bij mij brandt het LED'je ook nooit, heb het dit weekend na gezien. Ik heb geen alarm, misschien daarom.
Ik heb ook geen alarm, maar volgens mij (in alle VAG auto's zowat het geval), knippert dat LEDje ca 1 x in de zoveel seconden, als de auto vergrendeld is (en niet rijdt).
Bij mij zie ik (zeker in het donker) dat LEDje af en toe een keertje 'flitsen' als de auto op de oprit staat bij het huis.

vdijk

Lid
Ik heb ook geen alarm, maar volgens mij (in alle VAG auto's zowat het geval), knippert dat LEDje ca 1 x in de zoveel seconden, als de auto vergrendelt is (en niet rijdt).
Bij mij zie ik (zeker in het donker) dat LEDje af en toe een keertje 'flitsen' als de auto op de oprit staat bij het huis.

klopt, het ledje knippert alleen als de auto vergrendeld is en doet dit om de zoveel seconden.

Bovenaan Onderaan