Volgens mij is
@EdK ook klant bij Heron en niet ontevreden
Bij twee filialen ben ik klant.
één zakelijk in zaanstreek en de ander was Lakeman die is overgenomen door Heron P'end
En van de laatste ben ik redelijk tevreden , maar dat komt ook meer doordat het lakeman personeel er voor grootste deel nog werkt
Maar waar ik zeker niet tevreden over ben is de dealer te pakken krijgen om een afspraak te maken of te wijzigen.
Dan krijg ik echt het idee van , ze willen dat IK blij ben dat ik bij HUN mijn onderhoud MAG laten doen.
Je kunt elk willekeurig nummer bellen die is gekoppeld aan Heronfiliaal maar je krijgt zo'n call center.
Dan krijg je zo'n huppelK#tje die je gaat doorverbinden en dan gaat het altijd fout.
Ze kunnen NOOIT in één keer jou doorverbinden en vragen ze of ze je mogen laten terugbellen
Wel een dat is het TWEEDE punt waar het bij ze fout gaat, want je word nooit teruggebeld. ( waarom weet ik niet )
Dus na een 2 a 3 uur bel je weer en verval je weer in bovenstaand.
Op bepaald moment had ik eens een afspraak staan voor onderhoudsbeurt en moest plotseling naar klus met overnachting in het zuiden.
Dus denk zal netjes afspraak annuleren en meteen nieuwe datum prikken.
Tsja 3 dagen van bellen en was nog steeds niet gebeld, tsja toen was ik het goed zat en heeft degene op zaak die over auto's gaat met ze gebeld.
Op dat moment had ik idee van ik krijg onze lieftallige maxima nog eerder aan de lijn.
En dit ervaarde ik met Heron Pénd op bepald moment ook, nu zitten ze redelijk om de hoek dus rij ik maar langs.
En bij aanschaf laaste wagen heb ik dit ook geuit aan de verkoper, die meteen een kaartje gaf met zijn 06 nummer.
Verder heb ik nog geen servicebeurten gehad in nieuwe pand, dus hoe het daar verder met monteurs en de communicatie verloopt ... dat moet ik nog gaan ervaren.
Heron Zaanstreek daar ben ik zeker niet tevreden over en zal ik prive nooit heengaan, maar zakelijk kan ik niet anders.