Lampje vergrendeling rugleuning achterbank

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvegreen

Forumguru
Nee, die heb ik inderdaad dus niet. Ik heb een hele andere verdeling. Ik vind het mooi zo! Dat zilvere is zo dik en grof.

Heb jij weer andere Joër? Hmm, ik ben nog geen 3e alternatief tegengekomen!

Over die camera, die ligt naast me hoor! Maar eer dat ik bij mijn auto ben, sokken aan, trui aan, jas aan, schoenen aan, 100 meter buiten naar de auto lopen....

Oei staat je wagen zover van je huis af dan(nu ja ver) . Met zo'n weer heb je geen jas meer nodig vind ik . Schoenen , gewoon op m'n sloffen buiten , sokken doe ik s'morgens al aan. 100 M voor zo'n jonge kerel als jij is toch peanuts . Kom man , trui aan fototoestel mee en fotograferen die boel . :xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
Nee, die heb ik inderdaad dus niet. Ik heb een hele andere verdeling. Ik vind het mooi zo! Dat zilvere is zo dik en grof.

Heb jij weer andere Joër? Hmm, ik ben nog geen 3e alternatief tegengekomen!

Je hebt geen derde hoor. De wijzerplaten zijn bij de facelift gewijzigd.

cvegreen

Forumguru
Je hebt geen derde hoor. De wijzerplaten zijn bij de facelift gewijzigd.

Dus als ik het goed begrijp Fabia , heb jij net dezelfde wijzerplaten als die van mij .
We zijn wel ferm :ot:aan het gaan, de vraag ging eigenlijk over hoe kan je dat lampje uit laten terwijl de leuning toch goed in slot zit.

Gieliovd

Forumguru
Het was gisteren wel koud :) Anders was ik wel motor gaan rijden! Storm en regen hier.

Voordat ik van boven door het huis ben gemanoeuvreerd en vervolgens outdoor gear aan ben ik 10 minuten verder bij de auto.

Ik red het wel! Das niet de issue ;)

SHIT nou ben ik zo te laat voor werk :(

Ik heb dat lampje van de achterbank namelijk niet.
Volgens mij ligt het aan de achterbanken dat je in verschillende delen kan neer halen dat het er op zit en in zijn geheel niet ik heb achterbank die in zijn geheel kan neerklappen.

cvegreen

Forumguru
Ik heb dat lampje van de achterbank namelijk niet.
Volgens mij ligt het aan de achterbanken dat je in verschillende delen kan neer halen dat het er op zit en in zijn geheel niet ik heb achterbank die in zijn geheel kan neerklappen.

Beste bengeltje , ik heb een fabia clasic dus de meest basis uitvoering die er is . Mijn achterbank kan ook niet in twee delen naar beneden is in 1 stuk , ik heb het lampje wel . Het schakelaartje zit bij mij trouwens achter de klem van de rechterkant (pasagierskant) .Waar juist heb ik niet kunnen bekijken omdat de kinderstoel van onze zoon erin staat.

cvegreen

Forumguru
Het was gisteren wel koud :) Anders was ik wel motor gaan rijden! Storm en regen hier.

Voordat ik van boven door het huis ben gemanoeuvreerd en vervolgens outdoor gear aan ben ik 10 minuten verder bij de auto.

Ik red het wel! Das niet de issue ;)

SHIT nou ben ik zo te laat voor werk :(

Hier was het anders niet heel koud hoor , het waaide wat maar regen heb ik hier niet gezien . Ik hoop dat je nu niet te laat op je werk bent .

Cvegreen Is raar dat het er bij jou wel in staat bij mij allesinds niet. Of misschien moet ik eens bij de dealer passeren dat het misschien geactiveerd kan worden als die optie er is tenminste. Mijn fabia is van 2007 en is een 1.2 12v classic

cvegreen

Forumguru
bengeltje , heb jij centrale vergrendeling , electrisch bedienbare ruiten en zo ? Een classic in de zuivere zin van het woord is die van mij niet , ik heb classic's gezien die geen electrisch bedienbare ruiten(voor) hebben , geen centrale vergrendeling met afstandsbediening.
Ik dacht dat een classic altijd een 1.2 6V was en die van jou is een 12V schrijf je ?

Gieliovd

Forumguru
Bengeltje heeft een 2007 model. Is dit niet gewoon een Fabia 2 in de First uitvoering?

In de F2 kan dit heel goed uitbezuinigd zijn.

cvegreen

Forumguru
Bengeltje heeft een 2007 model. Is dit niet gewoon een Fabia 2 in de First uitvoering?

In de F2 kan dit heel goed uitbezuinigd zijn.

Ik heb gekeken naar zijn wagen en ziet er mijn inziens er een F1 uit . Ik begrijp het eigenlijk niet waarom mijn F1 het wel heeft en zijn F1 het dan weer niet heeft . Ik kan enkel denken omdat die van mij wat optie's heeft , dat dit er dan bij zat . Ik weet niet of Bengeltjes wagen optie's heeft of niet . Is voor mij een gissing , dus pin je er niet aan vast.

Gieliovd

Forumguru
Tja puur een kwestie van modeljaren verschillen denk ik. Als ze op een bepaald moment beslissen bij model uitvoering X dat sensortje eruit te laten vanwege een X besparing..

Zit vast logica achter, moet je wel even je best doen om die te ontdekken.

Ik zal morgen proberen te kijken of ik het lampje ook heb!

Het is echt triest... ik weet geen eens of mijn achterbank in delen te klappen is, en dat terwijl ik normaliter mijn auto tot in de puntjes ken!

Fabia

† In Memoriam
Tja puur een kwestie van modeljaren verschillen denk ik. Als ze op een bepaald moment beslissen bij model uitvoering X dat sensortje eruit te laten vanwege een X besparing..

Misschien wel hetzelfde als met de lampjes in de achterbak bij de combi. Ik begon bij mijn eerste Fabia met twee en nu heb ik bij mijn tweede Fabia er nog maar eentje.

Ik heb ff een fototje genomen van de schakelaar. Deze zit rechtsachter gecombineerd met de beugel voor de achterbank bevestiging. Let niet op die metalen beugel, die is van mijn hondenrek.

Bijlagen

• !cid_Afb026.jpg
    !cid_Afb026.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 20
bengeltje , heb jij centrale vergrendeling , electrisch bedienbare ruiten en zo ? Een classic in de zuivere zin van het woord is die van mij niet , ik heb classic's gezien die geen electrisch bedienbare ruiten(voor) hebben , geen centrale vergrendeling met afstandsbediening.
Ik dacht dat een classic altijd een 1.2 6V was en die van jou is een 12V schrijf je ?

Ja ik heb centrale vergrendeling maar niet op afstands bediening. Dankzij mijn alarm dat ik 2 weken later heb laten steken na de aflevering van de wagen heb ik wel afstand bediening. en ik heb ook electrisch bedienbare ruiten en ik heb degelijk wel en 1.2 12v. Maar ik heb naar de dealer gebeld kwestie dat lampen gedoe van de achter zetel en die wist mij te vertellen dat er maar een bepaalde uitvoeringen dat hebben en jij bent bij de gelukkige bij mij zit het er niet in en kan ook niet geactiveerd worden is automatisch van fabriek af.

joergarms

Senior Member
:biggthumpdown: wat denk je, ik heb dat lampje niet!! Denk je een goed uitgeruste auto te hebben, zit er niet eens zo'n lampje op, beetje jammer Skoda.

Geintje

cvegreen

Forumguru

Zit vast logica achter, moet je wel even je best doen om die te ontdekken.

Ik zal morgen proberen te kijken of ik het lampje ook heb!

Het is echt triest... ik weet geen eens of mijn achterbank in delen te klappen is, en dat terwijl ik normaliter mijn auto tot in de puntjes ken!

het zou wel kunnen dat je eens groot gelijk zal hebben met die besparingen , het is overal dat ze besparen , op personeel , op materiaal , op lonen ,op belastingen , benzine prijzen , maar de betalingen daarintegen daar sparen ze helemaal niet op. Alles word ontzettend duur . Heb zelfs de indruk dat het allemaal met de dag duurder wordt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan