hemi24
Forumguru
En wat ik ook uit heb was de optie
Volg contouren van de weg bij de ACC..
kan me niet herinneren dat ik dat bij m’n Kodiaq ben tegengekomen...
En wat ik ook uit heb was de optie
Volg contouren van de weg bij de ACC..
Nee, dat is onzin. Met chippen wijzig je feitelijk iets aan het ontwerp van de auto waardoor motor en aandrijflijn zwaarder belast kunnen worden en meer slijtage kunnen oplopen. Met vcds-instellingen maak je alleen gebruik van de elektronische instelmogelijkheden die er door de fabrikant voor allerlei functies bij voorbaat al zijn ingebakken. Daarmee komt de garantie niet in gevaar.Ik denk dat het net zoiets is als het chippen van een leasewagen. Je doet dan iets anders dan de standaarden, waardoor garanties in het geding komen. Althans, zo legde de dealer het mij uit.
Idk rij een Subbij m’n Kodiaq ben tegengekomen...
Grappig die verschillen (‘20 Kodiaq)
Ik heb idd een iV. Ik was me niet ervan bewust dat dat nieuwe functies zijn. Ik ga wat tips opvolgen en laat weten wat het resultaat was.De Superb IV heeft een nieuwe functies wat betreft ACC. Die past de snelheid aan aan de hand van navigatie data. Remt voor scherpe bochten en rotondes e.d.
Of die extra functie vanaf modeljaar 2021 ook op een Kodiaq zit weet ik niet.
Nee 3FL maar ACC / assist remt wel degelijk af voor rotondes enz. Of dat gekoppeld is aan navi.. Goeie vraag.Volgens mij heeft @DieselTDi geen Superb iV, toch..?
Daar ben je dan mooi klaar mee - gezien de belabberde kwaliteit van dat soort navigatiedata, mede door jarenlange vertraging en infrequente updates...De Superb IV heeft een nieuwe functies wat betreft ACC. Die past de snelheid aan aan de hand van navigatie data. Remt voor scherpe bochten en rotondes e.d.