Yep. Trilt alleen als de blind spot een auto in je dode hoek signaleert en het lampje in je spiegel dus brandt. Als dat niet het geval is duwt alleen het stuur terug.
Coding nakijken op vibration.Thnx voor de info heren. Hiermee kan ik iets. Dit betekend dat het dus niet standaard is op alle uitvoeringen enz mits dat de info niet overal correct is. Dan word het interessant om te achterhalen waarom sommige het wel hebben en andere niet
Zover ik weet zijn de stuur modules technisch hetzelfde. Alleen softwareversie kan misschien verschillen.I now maar kan ook in de verschillende stuur modules liggen of anders
Bij Audi trilt ie ook als je zelf richting lijnen stuurt zonder richting (ongeacht side assist).
Goed om te weten, ik houd het in gedachte!Kan het indien gewenst wel voor je inbouwen als je dit zou wensen. Is wel mogelijk maar niet met de bestaande opset
Haha als retrofitten en unlocken niet mogelijk was tijdens garantie dan had ik me keihard zitten vervelenUnlocken kan ook in de garantie. Daar merkt niemand wat van en kan geen kwaad :-)