Lang wachten wordt beloond, mijn nieuwe O2 is er!

Reizende

Actief lid
Hallo allemaal,

Even een link naar de foto's van mijn nieuwe O2! Ik haal hem morgen op, maar heb gisteren even mijn spullen laten overbouwen (vriend van me heeft een eigen telecom bedrijf) VDO Dayton MS 4200 met wisselaar en BT Parrot Carkit. Super service van Skoda dealer van Heukelem in Groningen overigens! Gewoon in de warme showroom gewerkt onder het genot van een bakje koffie en ze boden op een gegeven moment zelfs aan om eten voor ons te halen! Hier kun je de foto's vinden: http://www.skodaforum.nl/forum/photo/showphoto.php?photo=735&sort=1&cat=503&page=1

Re: Lang wachten wordt beloond, mijn nieuwe O2 is

Mooie auto! Veel plezier en veel veilige kilometers gewenst.

Ik heb de mijne nu 2 weken en het is nog steeds één groot feest /forum/images/graemlins/489.gif

Trouwens: wist helemaal niet dat je de sportstoelen ook zonder het sportpakket kon bestellen /forum/images/graemlins/confused.gif

Karstieman

Forumguru

Veel plezier met je nieuwe O2.
Hij ziet er nog lekker showroom-blinkend uit op de foto's /forum/images/graemlins/wink.gif

Reizende

Actief lid

Zoals ik eigenlijk helemaal niks wist van dat hele sportpakket.. Ik heb de stoelen i.c.m. sportstuur en klein leer pakket, kwam automatisch bij elkaar.

rickske

Actief lid

Veel geluk met de auto en veel veilige kilometers met de nieuwe octavia.

Jan_Hein

Actief lid
Hallo Reizende,

Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe O2.
Mag ik ook zo vrij zijn om van jouw topic gebruik te maken om te melden dat de mijne zojuist is binnen gekomen (mijn O2 dus) en donderdag as opgehaald kan worden.
Hij ziet er zeer chique uit. /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Groeten JH
Hoef ik geen nieuw topic te openen.

Erikje

Actief lid

Hallo Reizende, ik ben jaloers, ik moet nog 2 weekjes wachten /forum/images/graemlins/407.gif. PS hoe bevallen de sportstoelen? Heb je ook het sportstuur?

Hoi Reizende,

Van harte man, ik ben wel een beetje jaloers op je dat je al lekker kunt rijden! /forum/images/graemlins/wink.gif

Hoe lang heb je totaal moeten wachten?

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Hallo Reizende,

Mag ik ook zo vrij zijn om van jouw topic gebruik te maken om te melden dat de mijne zojuist is binnen gekomen (mijn O2 dus) en donderdag as opgehaald kan worden.

[/ QUOTE ]

Jan Hein, ook jij natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe O2!

Groetjes Mick

Henny

Actief lid
Mooi hoor Reizende! Mooie wielen ook! /forum/images/graemlins/smile.gif
Veel plezier met je nieuwe auto!
Enne Jan Hein ook natuurlijk, maar welke kleur heb jij en uitvoering?
Ik heb de mijne nu een week en ik geniet nog steeds! Toch wel mooier vind ik die sportstoelen, maar zelf niet gekozen vanwege het feit dat we halfleer wilden.
Dat is trouwens iets meer dan de helft. Bij elke zitplaats (4) 2 stukken stof en nieteens geheel, maar wel de helft van de leerprijs, die we veel te hoog vonden.
Druk bezig trouwens met mp3 cd-tjes voor de auto.

VEEJAY

Forumguru

Netjes man, schitterende kleur. Er rijdt inmiddels aardig wat concurrentie van mijn O2 rond /forum/images/graemlins/winkie.gif

Jan_Hein

Actief lid
Henny,
Besteld een 2.0 FSI met automaat. Kleur flamenco rood.
Vandaag wezen kijken.....Een plaatje /forum/images/graemlins/yeah.gif

Gefeliciteerd Reizende !
De mijne zou in week 3 geproduceerd worden, maar afgelopen week (4) was dat nog niet het geval...

Reizende

Actief lid

citaat]Hallo Reizende,

Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe O2.
Hij ziet er zeer chique uit. /forum/images/graemlins/1761.gif /forum/images/graemlins/1761.gif

Groeten JH
Hoef ik geen nieuw topic te openen.

[/ QUOTE ]
Uiteraard geen probleem. Jij ook erg veel plezier met je nieuwe O2 en gefeliciteerd!

Van Harte Reizende!!

In welke regio kunnen we hem tegenkomen?

[/ QUOTE ]
Ik woon in het uiterste noorden van NL, maar ben voor mijn werk in de gehele Benelux onderweg. Eigenlijk overal dus!

Hallo Reizende, ik ben jaloers, ik moet nog 2 weekjes wachten /forum/images/graemlins/407.gif. PS hoe bevallen de sportstoelen? Heb je ook het sportstuur?

[/ QUOTE ]
Sportstoelen zitten zonder meer perfect! Ook het sportstuur ligt geweldig in de hand, erg mooi leer ook!

Hoi Reizende,

Van harte man, ik ben wel een beetje jaloers op je dat je al lekker kunt rijden! /forum/images/graemlins/wink.gif

Hoe lang heb je totaal moeten wachten?

[/ QUOTE ]
We hebben als bedrijf 2 auto's tegelijkertijd besteld, waarvan één al in oktober moest rijden. Konden we een betere deal sluiten.. Dus eigenlijk vanaf augustus al!

Netjes man, schitterende kleur. Er rijdt inmiddels aardig wat concurrentie van mijn O2 rond /forum/images/graemlins/winkie.gif

[/ QUOTE ]
Hoe meer concurrentie, hoe beter toch?

Verder al heel wat kilometers gemaakt. Echt fantastische auto. Qua kwaliteit echt weer een stap hoger als de Toledo die ik hiervoor had. En alle extra's, wat een genot..

Henny

Actief lid

Jan Hein, mooie kleur! Daar heb ik zelf ook over getwijfeld, flamencored of stormblue. Toen ik de mijne ophaalde stond er een flamenco rode ook klaar die vlak erna de showroom uitgereden werd.

Reizende, had je de nieuwe Toledo ook al? Vergeleken bij de oude Toledo is die ook al een stap hoger vind ik.

Reizende

Actief lid

Ik heb 3 jaar in het vorige model gereden, overigens heel erg tevreden. Vind de nieuwe Toledo zeker een stap hoger, maar in mijn ogen ook een kandidaat voor lelijkste auto van het jaar... Maar dat is een kwestie van smaak..

Ik heb ook nog even de Toledo overwogen en er een proefrit in gemaakt. Ik vind het van buiten juist wél een fraaie auto, maar van binnen een beetje saai. Lelijk en goedkoop uitziend dashboardmateriaal en weinig keuze in interieurkleuren.
Verder zijn er niet zo veel opties op te krijgen. Een regensensor bijvoorbeeld is niet te krijgen, waarschijnlijk omdat de ruitenwissers in de raamstijlen rusten.
De afwerking liet ook te wensen over. Zo sloot bijv. het rechterportier niet goed op de carrosserie aan.

ougie

Forumguru

Ja, ja, doe maar gek allemaal. Allemaal een nieuwe skoda. En die vriendelijke Tsjechiesche productiemedewerkers maar ploeteren om ze allemaal op tijd klaar te krijgen. Het wordt wel steeds mooier op de Hollandse wegen. Niet zeuren in Tsjechie, gewoon doorploeteren. Allemaal veel veilige en ontspannen kilometers toegewenst. /forum/images/graemlins/680.gif

Erikje

Actief lid

Op 20 tot 23 april ben ik in Tsjechie (ik moet spreken op een seminar) en dan wil ik ook even bij de fabriek langsgaan. Ik zal ze ploeteraars eens bedanken!

Bovenaan Onderaan