Lang wachten wordt beloond, mijn nieuwe O2 is er!

Erikje

Actief lid
Re: Lang wachten wordt beloond, mijn nieuwe O2 is

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Trouwens: wist helemaal niet dat je de sportstoelen ook zonder het sportpakket kon bestellen /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Ja, kan wel, "Sportstoelen voorzien van stoffen stoelbekleding Dynamic Onyx, in leer uitgevoerd 3-spaaksstuurwiel, pookknop, handgreep handrem": 585 euro. Is eigenlijk een koopje!

Henny

Actief lid

.... en weinig keuze in interieurkleuren.
Verder zijn er niet zo veel opties op te krijgen. Een regensensor bijvoorbeeld is niet te krijgen, waarschijnlijk omdat de ruitenwissers in de raamstijlen rusten.

[/ QUOTE ]
Ja hoor de Octavia heeft lekker veel keuze. Zwart of ivoor kon ik kiezen bij de Elegance, dan wel wat variaties met leer, maar toch maar 2 mogelijkheden.
Die sensor staat toch los van waar de ruitenwissers liggen?

Ja hoor de Octavia heeft lekker veel keuze. Zwart of ivoor kon ik kiezen bij de Elegance, dan wel wat variaties met leer, maar toch maar 2 mogelijkheden.
Die sensor staat toch los van waar de ruitenwissers liggen?

[/ QUOTE ]
Inderdaad ook niet veel kleuren, maar ik wilde een licht interieur (beige) en dat kon dus niet bij Seat. Wel iets met lichtblauw erin.
Die regensensor zit bij alle merken middenboven op de voorruit. De ruitenwissers gaan daar dan ook overheen. Maar bij Seat blijft juist dat plekje ongewist. Dus zouden ze daar die sensor boven in één van de hoeken moeten plaatsen. Waarschijnlijk zal dat een raar asymetrisch gezicht zijn... /forum/images/graemlins/crazy.gif

mothergoose

Actief lid

Kijk maar eens bij een Peugeot 407. Die heeft ook van die aparte ruitenwissers. Hierbij zit de regensensor niet zichtbaar voor de bestuurder weggewerkt. Maar als bijrijder zit je tegen een streep en een ronde vlek aan te kijken op het voorruit...
Gewoon lekker in een O2 rijden, heb je nergens last van!!

Bovenaan Onderaan