Launch control op de Superb DSG?

CDK

Forumguru
dan moet je ff tellen op het filmpje Ed ;) volgens mij zegt Pon 6.1sec maar weet dat niet zeker...

greetz Corné

CDK

Forumguru
@ Rallye, ja lekker hè, nu de toerenbegrenzer nog iets omhoog naar 7000rpm dan is hij nog een stuk sneller ;) volgens de experts moet dat blok het makkelijk kunnen hebben en de meeste kracht ligt net boven de 6500rpm naar het schijnt...

greetz Corné

CDK

Forumguru
en dat is nu ook aangepast, Launch Control op 5000RPM, en aangepast D/S/M programma, bij volgas opschakelen @6900RPM :)

greetz Corné

CDK

Forumguru
ja ben daar zaterdag geweest Ertromp, naar volle tevredenheid overigens,wat een fijne en kundige mensen zeg!

Cordoba

Forumguru
Ik zie het launchcontrolfilmpje van Corné nu pas, wat mij vooral opvalt is dat de snelheidsmeter eigenlijk niet reageert op het schakelen van de DSG, hij lijkt gewoon door te gaan.

CDK

Forumguru
@Cordoba, klopt idd, dat is nu nog extremer, want de dsg schakelt nu nóg sneller ;)

VEEJAY

Forumguru
Keurig hoe die in de 1e versnelling even de wielen de kans geeft grip te krijgen en dan als een bezetene optrekt. Bij mij is het hopen dat ie niet afgeremd wordt door de ASR (vanwege wielspin), ik heb overigens geen launch control op de mijne :(

s-line

Forumguru
Maarja je heb dan ook natuurlijk ook 4x4 dat scheelt. Maar hij gaat lekker van zijn plek hoor!! Ben je lekker snel op vliegveld Valkburg in leiden 4augustus!!!

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@S-line haha, ik heb het idd met der Einser besproken, ik beloof nog niets, maar ga wel m'n best er voor doen :)

bobbl

Forumguru
Maar hoe weet je nu of je auto launch control heeft?

In men boekie staat niks over launch control......

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan