Laurin en klement stoel verwarming

floris

Lid
Bijna alle problemen zijn opgelost; alle dingen die te maken hadden met de computer zijn opgelost.
De achterbank verwarming wordt na geleverd en door de dealer ingebouwd (Hulde!)
De telefoon bluetooth wordt nog een gevechtje; Hun (de verkopers) vinden dat het duidelijk genoeg in de optie lijst staat (rSAP) dat niet alle telefoons worden ondersteund en wij vinden dat ze wel even hadden kunnen vertellen dat bijna alleen Nokia telefoons worden ondersteunt.
Ik heb nu een lijst van ze gekregen met ondersteunde telefoons (waarvan er 10 rSAP ondersteunen en de rest toch stiekem gewoon werkt!) en ik vind dat ze dit hadden moeten vertellen op het moment van de bestelling; ik had dan niet gekozen voor de telefoonvoorbereiding en MFstuur; is toch bijna 1000 euro bij elkaar.
Volgens mij koop ik daar een prima parrot systeem met twee werkende telfoons voor...
Wordt vervolgd...

Daar hebben ze wel een puntje, het staat vermeld, dus daar heb je ook je eigen verantwoordelijkheid want anders is het eind zoek.

Ik heb een nokia 2600C, voor mijn vrouw ook een aangeschaft want die had nog geen bluetooth op haar telfoon en die kost maar 69.95 en werkt perfect.

Bakkertje

Forumguru
Daar hebben ze wel een puntje, het staat vermeld, dus daar heb je ook je eigen verantwoordelijkheid want anders is het eind zoek.

Ik heb een nokia 2600C, voor mijn vrouw ook een aangeschaft want die had nog geen bluetooth op haar telfoon en die kost maar 69.95 en werkt perfect.

Laatste een prepaid 2630 gekocht voor 33 euro bij de mediamarkt, simlock eraf voor 10 euro. Voor 43 euro een perfect communicerende telefoon, met bluetooth. Wel een die gelukkig alleen kan bellen... Dus geen fancy camera, geheugenslot enz..

yprgwt

Lid

Dit ben ik niet met je eens; in de folder vanwaaruit ik de auto besteld heb (01-01-2009) staat niet vermeld dat de Bluetooth niet met alle bluetooth telefoons kan communiceren. In de nieuwste folder (01-06-2009) staat er dat niet alle bluetooth telefoons compatible zijn.
Nogmaals als ik dit van te voren had geweten dan had ik het of niet besteld of andere telefoons geregeld....
Ik ben het met je eens dat je voor weinig een andere telefoon koopt die wel compatible is; maar ik wil een tegemoetkoming in de kosten; ze hoeven niet alles te betalen maar ik zou het wel netjes vinden als een deel van de kosten van een andere telefoon vergoed wordt; mijn telefoon is niet nieuw meer dus dat ik dan een deel van de kosten voor eigen rekening pak spreekt voor zich....

floris

Lid
Dit ben ik niet met je eens; in de folder vanwaaruit ik de auto besteld heb (01-01-2009) staat niet vermeld dat de Bluetooth niet met alle bluetooth telefoons kan communiceren. In de nieuwste folder (01-06-2009) staat er dat niet alle bluetooth telefoons compatible zijn.
Nogmaals als ik dit van te voren had geweten dan had ik het of niet besteld of andere telefoons geregeld....
Ik ben het met je eens dat je voor weinig een andere telefoon koopt die wel compatible is; maar ik wil een tegemoetkoming in de kosten; ze hoeven niet alles te betalen maar ik zou het wel netjes vinden als een deel van de kosten van een andere telefoon vergoed wordt; mijn telefoon is niet nieuw meer dus dat ik dan een deel van de kosten voor eigen rekening pak spreekt voor zich....

laat ik het anders zeggen; stel je eens voor, je gaat naar de winkel voor een carkit, dan bekijk je toch of hij geschikt is voor je telefoon......

yprgwt

Lid
Volgens de verkoper was het geen probleem, we hebben tijdens de verkoop gesproken over de twee bluetooth telefoons die wij hebben; op dat moment werd er niet gezegd dat die telefoons mogelijk niet compatible zijn...

floris

Lid
Volgens de verkoper was het geen probleem, we hebben tijdens de verkoop gesproken over de twee bluetooth telefoons die wij hebben; op dat moment werd er niet gezegd dat die telefoons mogelijk niet compatible zijn...

aha......tja dan wordt het anders maar blijft lastige situatie

yprgwt

Lid
Gisteren een aanbod/oplossing aan geboden gekregen nadat ik donderdag middag behoorlijk tekeer ben gegaan tegen de verkoper.
In week 27 wordt de achterbank verwarming gemonteerd en wordt er een Nokia 3110 geleverd die compatible is met de carkit. Ik vind dit een erg nette oplossing van de dealer.
Nu ben ik alleen zelf nog aan het zoeken naar een Nokia E60 of E51. Mijn vrouw kan prima uit de voeten met de 3110, ikzelf heb liever een iets uitgebreidere telefoon..

Bovenaan Onderaan