floris
Lid
Bijna alle problemen zijn opgelost; alle dingen die te maken hadden met de computer zijn opgelost.
De achterbank verwarming wordt na geleverd en door de dealer ingebouwd (Hulde!)
De telefoon bluetooth wordt nog een gevechtje; Hun (de verkopers) vinden dat het duidelijk genoeg in de optie lijst staat (rSAP) dat niet alle telefoons worden ondersteund en wij vinden dat ze wel even hadden kunnen vertellen dat bijna alleen Nokia telefoons worden ondersteunt.
Ik heb nu een lijst van ze gekregen met ondersteunde telefoons (waarvan er 10 rSAP ondersteunen en de rest toch stiekem gewoon werkt!) en ik vind dat ze dit hadden moeten vertellen op het moment van de bestelling; ik had dan niet gekozen voor de telefoonvoorbereiding en MFstuur; is toch bijna 1000 euro bij elkaar.
Volgens mij koop ik daar een prima parrot systeem met twee werkende telfoons voor...
Wordt vervolgd...
Daar hebben ze wel een puntje, het staat vermeld, dus daar heb je ook je eigen verantwoordelijkheid want anders is het eind zoek.
Ik heb een nokia 2600C, voor mijn vrouw ook een aangeschaft want die had nog geen bluetooth op haar telfoon en die kost maar 69.95 en werkt perfect.