Hallo,
miserie miserie,
Vandaag naar dealer geweest, onderweg serieus wat lawaai gehoord ( kloppend bij optrekken en remmen)
Toegekomen bij garage (13u), eventjes wachten want garage was gesloten, kwartier later garage open.
Garagist heeft wagen naar binnen gereden, en op brug geplaatst, dan aan wielen getrokken en bewogen, en vond geen problemen.
Daarna samen testrit gemaakt omwille van dat hij geen mogelijke oorzaken vond.
Tijdens de testrit was de wagen muisstil (3km), niets te horen , daarna terug naar garage en terug op brug, ondersteplaat afgedaan en aandrijfas nagezien.
Ik had thuis al metalen spanband (van rubber aan aandrijfas) al afgedaan aan kant versnellingsbak (dit om vuil en water tegen te gaan),
In garage hebben ze gekeken en schroevendraaier ingestoken om te zien of er geen vet in rubber zat , maar geen vet aan schroevendraaier.
MAAAAAR , ik had thuis metalen band afgedaan , om effe te zoeken naar oorzaak, (heb dit niet gezegd in garage) , en zij vermoeden dat oorzaak daar te zoeken is , zij stellen voor om dit open te doen en nieuw vet in te spuiten naar rollagers .
Ik geloof daar geen fluit van , lawaai was al voor dat ik spanband heb afgedaan, en zonder spanband heeft hij geen 100 meter gereden.
We hebben 22 euro betaald , probleem is nu plotseling verdwenen, maar heb er toch geen vertrouwen in .
mmmmmmmm, iemand een wijze raad ?
groeten steven