kijk ook eens op www.myleasecar.nl, die zijn meestal ook wel scherpconcurrerend. Begin maar eens te kijken bij directlease, leaseplandirect of lage landen translease. En kijk daar wat de prijzen zijn. Zelfs daar kun je nog onder gaan zitten hoor...
Zie mijn draadje bij mijn andere post http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?p=53489#post53489Inderdaad, ik mag niet klagen. Waarom is die extra optie afgekeurd? te duur?
als het te duur is, dsan betaal je die paar euro per maand toch zelf. Is nog aftrekbaar van de belasting ook :-)
Zie signature, de mijne kost 870 inc. brandstof over 4 jaar en 35 dkm/jaar (LeaseUnlimited)
Mijn auto is een Octavia II Combi 1.9 TDI DSG, xenon, dakdragers, sportonderstel, Pegasus 17 inch, sportstoelen onyx, klein leer, PDC achter, stream radio, maxidot, black magic. Op basis van 40.000 km/jaar en drie jaar kost deze via Martin Schilder in Alkmaar € 963 per maand.
Uhm RDE en BramBram, jullie geven beide een prijs op zgn incl brandstof. Is het niet ook bij jullie net als bij alle andere lease en bij mij niet zomaar 'incl brandstof' maar incl 'brandstofvoorschot' ??? Da's n.l. nogal een een behoorlijk verschil.
Laat mij raden: lage landen ??
Ik heb de offertes nogmaals bekeken en heb via onze dealer extra korting kunnen verkrijgen. De resultaten van de leaseprijs ontvang je hieronder:
Type auto:
Skoda Oct.Combi 1.9TDi Business DSG
Opties:
- stream audio-systeem met MP3 a EUR. 570,00
- af-fabriek Bluetooth carkit a EUR 365,00
- verwarmbare voorstoelen a EUR 245,00
- extra donker getinte ruiten vanaf de B-stijl a EUR 200,00
Leaseprijs van de auto bedraagt EUR: 1.041,61
Voor de berekening ben ik ervan uitgegaan dat de opties rechtstreeks betaald worden aan de dealer.
Volgens onze site staat alleen de eigen bijdrage vermeld van de kale auto. In de leaseprijs die ik jou heb gecommuniceerd zitten ook de bijgenoemde opties. Er is alleen nog geen rekening gehouden met metallic lak.
Oi,
Voor de lease-rijders hier :
Kunnen jullie aangeven wat voor Octavia jullie leasen (Combi 1.9 TDI DSG bijv.), tegen welke termijn (3j/40k) en het bedrag dat jullie er voor kwijt zijn ?
Ik kom via de prijs-checker van lease-maatschappij Arval voor een Combi 1.9TDI DSG Business Edition met bovenstaande termijn met 0 opties, incl. brandstof op 1041,- Euro.
De Elegance zonder extra opties komt op 1010,- incl. brandstof.
Is dit niet wat aan de hoge kant, of is het 'normaal' ?
Thx ! :>
Oja, de consumentenprijs staat voor de Elegance hier op 31.855,00
En voor de Business op 31.470,00 ?
Vaag...