lease-prijzen

concurrerend. Begin maar eens te kijken bij directlease, leaseplandirect of lage landen translease. En kijk daar wat de prijzen zijn. Zelfs daar kun je nog onder gaan zitten hoor...

Frankie

Actief lid
Zie signature, de mijne kost 870 inc. brandstof over 4 jaar en 35 dkm/jaar (LeaseUnlimited)

Uhm RDE en BramBram, jullie geven beide een prijs op zgn incl brandstof. Is het niet ook bij jullie net als bij alle andere lease en bij mij niet zomaar 'incl brandstof' maar incl 'brandstofvoorschot' ??? Da's n.l. nogal een een behoorlijk verschil.

vdijk

Lid
O2 1.9 TDI BE met de volgende opties
Stream
lak
bluetooth carkit

40.000 km / jaar voor 4 jaar kost bij Lage landen
Eur 720 pm

Mijn auto is een Octavia II Combi 1.9 TDI DSG, xenon, dakdragers, sportonderstel, Pegasus 17 inch, sportstoelen onyx, klein leer, PDC achter, stream radio, maxidot, black magic. Op basis van 40.000 km/jaar en drie jaar kost deze via Martin Schilder in Alkmaar € 963 per maand.

Laat mij raden: lage landen ??

RDE

Lid
Uhm RDE en BramBram, jullie geven beide een prijs op zgn incl brandstof. Is het niet ook bij jullie net als bij alle andere lease en bij mij niet zomaar 'incl brandstof' maar incl 'brandstofvoorschot' ??? Da's n.l. nogal een een behoorlijk verschil.

Frankie, je hebt helemaal gelijk. Tarief is incl. brandstofvoorschot. Maar ze gaan wel uit dat je behoorlijk doortrapt, gezien mijn ervaring met mijn voorloopauto (VW Golf Variant, 1.6 (zucht)). Ze rekenden op 12,8 terwijl ik met gemak 14,5 op lange afstand haalde. Ik heb net mijn brandstofpas (MTC) ontvangen voor mijn O2. Op de site (www.mtc.nl) kun je zien wat hun uitgangspunt is. Dat ga ik binnenkort dus even checken....

RacerX

Nieuw lid
leaseprijs

Octavia Combi 1.9 Tdi DSG BE DPF
Metallic / Stream / BT Carkit / Winterbandenregeling.

36 mnd - 40.000 km/jr.
e. 918,00 excl. btw en excl. brandstof.

Ik lease een O2 combi 2.0 TDI BE 4j/30.000km
Als opties
Stream MP3
Duo Ivory
Bluetooth Carkit
privacyglas
Dubbele bodem
verwijderbare trekhaak
Winterbanden

Deze wordt geleased bij personal Carlease (http://www.pcl.nl/) en dit kost mijn baas €767,- Ex BTW ex Brandstof

Lucky Loek

Nieuw lid
Laat mij raden: lage landen ??

Nee, niet Lage Landen. Het is Debis lease, dat is een onderdeel van DaimlerChrysler Financial services. De verkoper van de dealer vond het wel een erg zuinig bedrijf: matten mochten niet meegeleverd worden en zelfs een half tankje diesel kon er niet vanaf. Je begrijpt dat de dealer dit wel verzorgd heeft.

MadDog2K

Actief lid
Heb maar wat offertes her en der opgevraagd,

Tot nu toe ontvangen :

* MultiLease (3j/40k)
Octavia Combi 1.9TDI 77kW DPF DSG
Incl. Stream, BT Carkit, metallic, verwarmbare voorstoelen + privacy glass

Elegance : 862,- ex. brandstof/1025,- incl.
Business Edition : 905,- ex. brandstof/1068,- incl.

Zonder opties is het :

Elegance: 812,- ex./974,69 incl.
Business Edition: 852,- ex./1014,69 incl.

* Arval (waar ik dus MOET bestellen) is dit :

Inclusief opties:
Elegance: 1071,56 incl. brandstof
Business Edition: 1102,53 incl. brandstof

Exclusief opties:

Elegance: 1013,51 incl. brandstof
Business: 1045,34 incl. brandstof

Dat varieerd dus van 30,65 t/m 46,87 p/maand in verschil.. is flink.

Lage landen translease is vrij kansloos, die stuurt alleen een offerte voor 4j/45k zonder opties, terwijl ik meerdere varianten heb opgevraagd.

Wat jij moet doen Maddog, is met die goedkoopste offerte die je hebt, naar Arval stappen en zeggen dat je best bij hun wilt leasen, maar dat die prijs toch echt omlaag moet.

Zo heb ik destijds ongeveer 60 euro per maand van de prijs afgekregen.. Er zit echt voldoende rek in.. Geloof me .... (ik ben momenteel gedetacheerd bij een Leasemaatschappij)

Reizende

Actief lid
Probeer Noordlease eens! 50000 km per jaar/36 maand ex brandstof verder full-operational € 850,00 per maand

tim

Lid
@MadDog2K: En, wat is het geworden? Ben benieuwd hoeveel je eraf hebt gekregen..

P.S. Voor mijn O2 betaal ik 780 ex. BTW incl. brandstof (wagenpark in eigen beheer).

MadDog2K

Actief lid
Heb nog steeds geen definitieve offerte van Arval.

De contactpersoon zuigt nogal, en is telefonisch al helemaal slecht (lees NIET) te bereiken (ja, met 2 uur in de wacht hangen)

De O2 Combi 1.9 TDI DSG - Business Edition komt via hun site op 1041,08 of 1045,34 met roetfilter (welke ik wel wil). Daar gaat 15,-- Euro vanaf als zij (Arval) de dealer bepalen, dus 1026,08 vs. 1030,34

De volgende zaken wilde ik rechtstreeks aan de dealer betalen :

* Stream met MP3 (570,--)
* BT-carkit (365,--)
* Verwarmbare voorstoelen (245,--)
* Privacy-glass vanaf de B-stijl (200,--)

Concurrerende offerte meegestuurd (Multilease komt op 1014,69 voor de versie met roetfilter, scheelt dus 15,65 p/maand)

De vraag was voor welk bedrag hij de auto kon aanbieden met DPF (roetfilter) en metallic lak, als ik eerder genoemde opties rechtstreeks aan de dealer zou voldoen welke de auto iets voller zou maken bij verkoop + metallic lak heeft doorgaans altijd een positief effect op de lease-prijs.
Bij Arval is metallic lak 15,-- p/maand extra.

Reactie terug :

Ik heb de offertes nogmaals bekeken en heb via onze dealer extra korting kunnen verkrijgen. De resultaten van de leaseprijs ontvang je hieronder:

Type auto:
Skoda Oct.Combi 1.9TDi Business DSG

Opties:
- stream audio-systeem met MP3 a EUR. 570,00
- af-fabriek Bluetooth carkit a EUR 365,00
- verwarmbare voorstoelen a EUR 245,00
- extra donker getinte ruiten vanaf de B-stijl a EUR 200,00

Leaseprijs van de auto bedraagt EUR: 1.041,61

Voor de berekening ben ik ervan uitgegaan dat de opties rechtstreeks betaald worden aan de dealer.

Ten eerste is dit de versie zonder roetfilter, ten tweede is de 1041,61 welgeteld 53ct duurder dan 1041,08 volgens hun site.

Dus de vraag hoe dat zat :

Volgens onze site staat alleen de eigen bijdrage vermeld van de kale auto. In de leaseprijs die ik jou heb gecommuniceerd zitten ook de bijgenoemde opties. Er is alleen nog geen rekening gehouden met metallic lak.

Het hele doel was om de opties rechtstreeks aan de dealer te voldoen, zodat ze niet in de leaseprijs werden verwerkt.

Hij stuurt nu 2 tegenstrijdige dingen :

1) Hij gaat er bij de berekening van uit dat de opties aan de dealer worden voldaan
2) Even later zitten de opties bij de leaseprijs in

Snappen jullie het nog ?

MadDog2K

Actief lid
Lomp he...

Heb nog 2 collega's die toe zijn aan een nieuwe lease-auto, de een heb ik ook al over gehaald tot een O2 :)

Nu de ander nog ... met 3 wellicht wat happiger op korting (hoop ik)

Koekie

Lid
Oi,

Voor de lease-rijders hier :

Kunnen jullie aangeven wat voor Octavia jullie leasen (Combi 1.9 TDI DSG bijv.), tegen welke termijn (3j/40k) en het bedrag dat jullie er voor kwijt zijn ?

Ik kom via de prijs-checker van lease-maatschappij Arval voor een Combi 1.9TDI DSG Business Edition met bovenstaande termijn met 0 opties, incl. brandstof op 1041,- Euro.
De Elegance zonder extra opties komt op 1010,- incl. brandstof.

Is dit niet wat aan de hoge kant, of is het 'normaal' ?

Thx ! :>

Oja, de consumentenprijs staat voor de Elegance hier op 31.855,00
En voor de Business op 31.470,00 ?
Vaag...

Net mijn auto besteld:

De Skoda Octavia 2008 L&K uitvoering (leer,stoel electrisch+verwarmd, xenon,Parkeersensor voor achter, blinderende binnen/buiten spiegels, regensensor, sputnik 17" velgen, MP3 stream,etc), 2.0 TDI 140 PK DPF DSGTT, 48 maanden, 160.000 KM, inclusief onderhoud, vervangend vervoer, etc. € 878 (excl. brandstof).

Check: http://www.translease.nl of http://www.delagelandenlease.nl

Besteld bij terbergleasing :

Skoda Octavia O2 1.9 TDI DSG
Opties: donkere ramen achter, Maxi-dot en metalic lak.

Lease prijs: 766 excl. brandstof, looptijd 48 maanden bij 40.000 km per jaar.

Bovenaan Onderaan