Hallo allemaal,
ben er ondertussen na wat rondgekijk en gezoek wel achter dat de OII mij het beste past, fysiek en in mijn portemonnee
ik heb P&O de volgende offertes laten aanvragen op basis van 40.000 per jaar en 4 jaar:
OII HB elegance attractive business met:
1. elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
2. metallic lak black magic, interieur eminent ivory
3. achterruitenwisser
4. DVD voor navi
5. verwarmbare voorstoelen
tot nu toe is de scherpste calculatie die ik heb gekregen als volgt:
1.9TDI: €765.-
1.9TDI DSG €820.-
2.0TDI €810.-
2.0TDI DSG €855.-
Aangezien maximaal 769.- vergoedt wordt door mijn werkgever valt voor mij de 2.0DSG af.
Nou wil ik graag van jullie het volgende weten:
* wie heeft de optie dubbele bodem en is dit handig (hoe groot is de ruimte precies)
* ESP: ja of nee?
* is de 1.9 TDI vlot genoeg voor inhaalmanoeuvres en lekker door Duitsland kachelen of is de 2.0TDI een wereld van verschil
* wie van jullie heeft een scherper tarief gekregen en bij welke maatschappij? Ik ben namelijk vrij om te kiezen waar ik de auto lease...
De laatste loodjes zijn gelukkig niet zo zwaar, maar antwoorden zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt!
ben er ondertussen na wat rondgekijk en gezoek wel achter dat de OII mij het beste past, fysiek en in mijn portemonnee
ik heb P&O de volgende offertes laten aanvragen op basis van 40.000 per jaar en 4 jaar:
OII HB elegance attractive business met:
1. elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
2. metallic lak black magic, interieur eminent ivory
3. achterruitenwisser
4. DVD voor navi
5. verwarmbare voorstoelen
tot nu toe is de scherpste calculatie die ik heb gekregen als volgt:
1.9TDI: €765.-
1.9TDI DSG €820.-
2.0TDI €810.-
2.0TDI DSG €855.-
Aangezien maximaal 769.- vergoedt wordt door mijn werkgever valt voor mij de 2.0DSG af.
Nou wil ik graag van jullie het volgende weten:
* wie heeft de optie dubbele bodem en is dit handig (hoe groot is de ruimte precies)
* ESP: ja of nee?
* is de 1.9 TDI vlot genoeg voor inhaalmanoeuvres en lekker door Duitsland kachelen of is de 2.0TDI een wereld van verschil
* wie van jullie heeft een scherper tarief gekregen en bij welke maatschappij? Ik ben namelijk vrij om te kiezen waar ik de auto lease...
De laatste loodjes zijn gelukkig niet zo zwaar, maar antwoorden zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt!