Leasetarieven en advies gevraagd!

___JC___

Forumguru
Als je in het gamma kijkt van de VW Passat, zie je dat de 2.0TDI met 170pk wel leverbaar is met DSG. Ik neem aan dat dit dezelfde motor is die in de RS ligt. Ik had ook graag een RS TDI met DSG gewild, maar helaas. Misschien als de facelift is geweest.

Dat zeg ik....Gamma...

highandstoned

Nieuw lid
dus de pk's gaan wel normaal omhoog maar de nm's niet (vergelijk wel/niet DSG). Dus kort door de bocht is het een snellere stoplichtsprint maar de tussenacceleratie verlies je van een niet DSG ?
De nieuwe 7 traps DSG kan nog maar 250nm aan....maar ze schijnen te werken aan eentje die meer aan kan....mischien op tijd voor mijn volgende bestelling (hmm, op de Veyron zit toch al zo'n sterke DSG ?)

dus de pk's gaan wel normaal omhoog maar de nm's niet (vergelijk wel/niet DSG). Dus kort door de bocht is het een snellere stoplichtsprint maar de tussenacceleratie verlies je van een niet DSG ?
De nieuwe 7 traps DSG kan nog maar 250nm aan....maar ze schijnen te werken aan eentje die meer aan kan....mischien op tijd voor mijn volgende bestelling (hmm, op de Veyron zit toch al zo'n sterke DSG ?)

De Nm gaan omhhog van 320 naar 350 meer kan maar dan is de garantie weg, bij een handbak nog meer.
In Veldhoven had Verdaat jr. een Altea DSG met 398Nm (ook gechipt) en daar is niets mis mee.
Die 350Nm is een veilige verhoging, geen flinke verhoging maar nog steeds genoeg om een flinke sleurhut of aanhanger te trekken.
De pk's stijgen inderdaad meer.

Ik zal JD eens bellen voor een test.

Bovenaan Onderaan