Die zwakke accu vind ik geen gek idee, echter is de auto pas 2 jaar oud en zijn er verder geen symptomen die wijzen op een zwakke accu. Ik krijg nu ook af en toe een melding op het display (zie bijlage) na het starten of aanzetten van contact. Als ik die melding gekregen heb, dan werkt ook de coming home functie niet na de rit. Als ik gestart heb zonder die melding, dan werkt de coming home na de rit wel, alleen de leaving home (voorafgaand aan de rit) niet.
Kortom er lijkt wel iets mis met de sensor. Overigens faalt de automatische verlichting nooit als het contact aan is/motor gestart is. Voorlopig merk ik alleen met coming home en leaving home dat er problemen zijn.
edit: Het is verklaarbaar dat ik onder het rijden geen problemen heb met de verlichting, ondanks de storingsmelding. In het gebruikershandboek staat: Als er in de lichtschakelaar een storing optreedt, wordt het dimlicht automatisch ingeschakeld.
Kortom er lijkt wel iets mis met de sensor. Overigens faalt de automatische verlichting nooit als het contact aan is/motor gestart is. Voorlopig merk ik alleen met coming home en leaving home dat er problemen zijn.
edit: Het is verklaarbaar dat ik onder het rijden geen problemen heb met de verlichting, ondanks de storingsmelding. In het gebruikershandboek staat: Als er in de lichtschakelaar een storing optreedt, wordt het dimlicht automatisch ingeschakeld.