Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee je zult echt die weerstand in de link moeten gebruiken die ik gepost heb. Daar zitten de juiste stekkers aan en kan je lampfitting (de bajonet) gewoon blijven zitten
Dat zag ik ook @Pendragon Prima om ze samen te bestellen, scheelt weer de helft, toch?
Als jij de bestelling regelt (een setje bij hen is volgens mij 1 weerstand dus hebben we er beiden 2 nodig) en me even een pm stuurt voor de financiële afwikkeling hebben we ze deze week al in huis.
Nu niet teveel naast e schoenen lopen hoor, jullie kunnen haarfijn vertellen welke NIET goed werken en waar je moet wezen voor postnl maar daar blijft het toch echt bij...... led guru's......
Zal morgen een ledkaarsje aansteken in de kerk voor jullie....... maar die benne ook van chinese kwaliteit hoor...
en zonder canbus melding dat dan weer wel....
Ik voelde het vanochtend @EdK er kwam een positieve LED verlichting over mij heen. Ik voel nu dat het helemaal goed gaat komen. Gelijk de bestelling gedaan van de weerstanden
Vandaag de bestelde weerstanden via @Pendragon in vijf minuten geïnstalleerd. Na installatie de motor gestart en een minuutje of 2 laten draaien terwijl ik de verlichtingunits weer heb terug geplaatst.
En zie hieronder het resultaat: geen foutmeldingen meer!! Morgen het definitieve resultaat als ik een stuk moet rijden. Credits ook aan @ertromp natuurlijk die ze heeft aanbevolen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.