LED in voormistlampen O-2

Michelv.

Forumguru
Je DRL's zijn aan te zetten met VCDS, kan ook via je mistlampen( en ze kunnen dan ook gedimd worden met VCDS). Tenminste, bij mij kan dit ook met een 2006 O2 met xenon.

en Cyrus, als je kiest voor de amerikaanse DRL gaat je achterverlichting en je stadslichtjes voorzijde ook branden, ook bij een O2.

Cyrus

Actief lid
@Delta: je kunt DRL activeren, Scandinavisch mode (alle verlichting) of USA-mode (alleen de koplampen). Nadat je de USA-mode hebt geactiveerd, kun je vervolgens instellen dat de mistlampen ipv de koplampen gebruikt dienen te worden.

Ik doe dat niet direct vanuit energiebesparing, maar vanuit het sparen van de Xenon. Als ik CH/LH over mistlampen kon schakelen, dan zou ik dat om diezelfde reden ook doen. Maar bij een OII t/m 2008 gaat dat doorgaans niet zonder de comfortmodule te vervangen.

en Cyrus, als je kiest voor de amerikaanse DRL gaat je achterverlichting en je stadslichtjes voorzijde ook branden, ook bij een O2.

Dat is de Scandinavische methode, zo had ik het bij mijn vorige OII ingesteld, omdat die geen lichtsensor had.

Ik heb in mijn huidige OII met succes de DRL via de mistlampen geschakeld in de USA-mode, waarbij alle andere verlichting uit blijft. Mocht jou dat niet lukken, dan wil ik je er wel mee helpen.

De Stip

Forumguru
Ik heb via Hypercolor de H8 LED's besteld in in m'n Octi geplaatst. Erg mooi resultaat en ben er blij mee. Wij gebruiken de mistlampen toch alleen bij de CH & LH functie (ipv de xenon) en nooit als mistlamp.

Werkt je bochtverlichting dan nog wel? Wat is de comfortmodule?

Je DRL's zijn aan te zetten met VCDS, kan ook via je mistlampen( en ze kunnen dan ook gedimd worden met VCDS). Tenminste, bij mij kan dit ook met een 2006 O2 met xenon.

Michelv.

Forumguru
Mits je boordnet dit ondersteund heb je ook bochtverlichting idd, volgens mij alleen bij een 3C8 module zo uit mijn blote hoofd

Ik heb bochtverlichting maar dat je die lampen ook kan gebruiken als dagrijverlichting is mij onbekend. En vraag me af of het legaal is om mistlampen als dagrijverlichting te gebruiken.

De Stip

Forumguru
Ik heb (gelukkig) geen bochtverlichting, omdat er meedraaiende Xenon verlichting in zit. Vind het persoonlijk geen mooi gezicht, die aan en uitgaande mistlampen. Maar dat is smaak en daarover valt niet te twisten.

SileX

Senior Member
Sjors - heb je een foto van die mistlampen ?

En eens, cornerverlichting is zo lam..

De Stip

Forumguru
Whahahha, goeie grap :) Ik was naar buiten gelopen en kreeg de foto niet echt naar m'n zin, daarna was ik weer druk met andere dingen en is het me helaas niet gelukt.
De auto is nu elders, dus zal het even moeten wachten. Maar je kunt ook de site van Hypercolor bezoeken en een indruk krijgen.

Bovenaan Onderaan