Led laat zekering klappen

bobbl

Forumguru

Eltjo

Forumguru

Goedendag, andrehj, EdK en Cordaba; volgens mij wordt het probleem veroorzaakt doordat de aluminium behuizing kortsluiting maakt tussen de plus en de min van de lamphouder!

Wel een mooi doorontwikkeld fuse-blow device trouwens en een stuk mooier dan deze;

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
@eltjo2 met iets minder woorden heb ik dat al gezegd in één van mijn berichten hoor.
Vandaar dat ik ook een foto van een juist toe te passen led module voor deze lamphouder mee had gepost.

Dit omdat deze led geheel vrij ligt in de lamphouder en alleen licht afgeeft naar de juiste zijde, namelijk de kofferrruimte in.
De door @andrehj geplaatste lamp ben ik ook weer bang dat het koellichaam een sluiting kan veroorzaken tussen de twee polen.
Maar kan het verkeerd hebben omdat je dat pas kunt bepalen op moment dat hij gemonteerd is de led

Eltjo

Forumguru
Kijk maar eens een filmpje van de Oost-Europa-kenner dr. Klavan. Ik kon net zo goed knippen en plakken als hij.

Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Ik kreeg het ook niet voor elkaar met lampjes van xenonlamp.nl en heb die toen gebruikt voor de stadslichten. De bolletjes waren vanwege de dikte niet in de houder te krijgen. Vervolgens de units van Superskoda geplaatst: zijn duurder, maar wel plug & play en geven ook nog eens mooier licht in de juiste richting (omlaag dus :D).

andrehj

Forumguru
Hm, 6000K. Dat wil je niet.... Die van mij kun je gewoon in warm wit (3000K) krijgen. En als die lampjes van Ali daadwerkelijk 2.5Watt zijn (wat ze zeggen), dan vraag ik me af hoe ze die warmte kwijt willen raken, want er is geen koellichaam. :pieker:
Dan toch maar iets meer betalen voor een kwaliteitslampje.

EdK

Forumguru
En wat jij kwaliteitslampje noemt komt gewoon ook uit China..
Made in Germany
Alle LED-Produkte aus diesem Online-Shop werden ausschließlich in Deutschland gefertigt - mit modernsten Produktionsanlagen. Mit einem Hypercolor.de-Produkt kaufen Sie daher nur echte Wertarbeit made in Germany

Hypercolor.de

Bovenaan Onderaan