LED-verlichting

Is er iemand die weet of er ook LED-verlichting komt op de "gewone" O2 uitvoeringen? Ik weet dat de nieuwe RS het al wel heeft, maar de andere uitvoeringen nog niet. Of is dit als optie te nemen op een O2?

2: moderator deze topic heeft niks te maken met automatisch verlichting, dus graag laten staan...

G

Guest1

Wat ik er van weet is dat LED verlichting alleen voorbehouden is aan de RS op het moment. Wellicht dat met een nieuw model van de Octavia LED verlichting wel standaard wordt (net zoals VW). Hier is alleen nog niets van bekend volgens mij.

In de prijslijst van januari 2011 staat de optie LED dagrijverlichting (in plaats van mistlampen vóór)
Maar deze optie is alleen beschikbaar voor de Scout. En natuurlijk de RS waar het standaard inzit.

LED voor Skodaas

Hoi, 2 wkn geleden op de Essen Motormesse geweest en werkend gezien op Octavia II facelift 2009. Voor Skoda Fabia & Octavia II (ook facelift!) zowel achterlichten als frontlichten leverbaar.

Te bestellen in Duitsland (zoeken op Dectane)Zie: https://www.dectane.de/index.php?cat=c429_LITEC--tail-lights.html&page=6

Te bestellen in Nederland (zoek op Dectane) zie:
http://www.carfantasy.nl/koplampenachterlichten-skoda-c-308_438.html

Mooi spul en..........E-Keur en CANBUS proofed!
Succes!

ik bedoel dagrijverlichting in de vorm van LED's. En aftermarket is leuk, maar ik vind het er toch vaak goedkoop uitzien. Net niet de goede lichtsterkte, etc... Even afwachten want volgend zal mijn oude Octi worden vernieuwd...

wimfab

Nieuw lid
led verlichting

Led verlichting is ook verkrijgbaar op de O2,meerprijs ipv gewone dagrij verlichting €120

wimfab

Nieuw lid
Waarom €439 neertellen + boren en zagen terwijl het voor €120 extra vanaf fabriek besteld kan worden?

Dagrijverlichting met LED's op de O2 staat in de prijslijst van 2011 nog alleen voor de Scout ipv de halogeen.
Verder worden alle O2's voor de Chinese markt komend jaar voorzien aan zowel de voorkant als de achterkant van LED's. Ziet er goed uit als ik de eerste foto's mag geloven.
En...of dit overwaait naar Europe? wie zal het zeggen. Het gaat wel snel.

Ronnie

Forumguru
Zijn 4 led's in de breedstraler.... kost per kant nu € 74,02 incl.
Best. nr. 5J0 941 067 Links (Chinese markt VW)

Rictavia

Actief lid
Is dit niet iets, komen ook uit China, maar dan van Volkswagen/Skoda zelf:
http://www.superskoda.com/news/Octavia-II-Limousine-ORIGINAL-Skoda-LED-tail-lights-ON-STOCK
Heeft opzich wel wat, helaas wel een hoog sjonnie gehalte... Hoewel het niet echt opvalt natuurlijk!

news394.jpg

[moderatorbreak]Plaatje ingevoegd[/moderatorbreak]

nomad

Senior Member
Nee want dit zijn de originele units. Heb al eens geprobeerd ze te bestellen, maar de dealers hier kunnen die parts niet bestellen omdat ze voor de chinese markt zijn.

Rallye

Forumguru
Bovendien hebben ze geen typegoedkeuring (zie de opmerking over e-nummers in de gelinkte pagina). APK-gevolgen?

Rictavia

Actief lid
Nieuwe auto's (Auto's na 2005) worden voor het eerst weer APK gekeurd na 4 jaar?
Weg te krijgen met VAG-COM :)

Heb vandaag contact laten leggen met de importeur, via onze wagenparkbeheerder en de leasemij. LED Dagverlichting schijnt niet te kunnen op de Skoda Octavia Combi 1.2 TSI DSG Elegance, waarom is mij niet duidelijk maar volgens de importeur niet mogelijk. Mijn mf driespaaksstuurwiel daarintegen wel, dus die zit er dalijk gewoon mooi in :)

Bovenaan Onderaan