Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Kiswum

Forumguru
Hoi Nomad, jammer dat de kabel niet meer op de site staat, anders had ik hem misschien wel van je overgenomen (ik weet overigens niet wat je er voor zou vragen hoor), maar ik kom zelf namelijk uit jou regio: Eindhoven.
Met de aanschaf van een O2 was het wellicht wel handig geweest.

snoekie

Nieuw lid
Ik zou graag hebben dat het sluiten van mijn superb bevestigd wordt met de claxon.
Kan iemand dit voor mij programmeren ?

jalex_h

Forumguru
Claxon zou ik niet doen.kan je een bon opleveren wegens onnodig gebruik, los van het feit dat ik het nogal aso vind om midden in de nacht de straat wakker te toeteren:mad: Maar via het display kun je de auto wel laten piepen als'ie op slot gaat.

snoekie

Nieuw lid
Claxon zou ik niet doen.kan je een bon opleveren wegens onnodig gebruik, los van het feit dat ik het nogal aso vind om midden in de nacht de straat wakker te toeteren:mad: Maar via het display kun je de auto wel laten piepen als'ie op slot gaat.

Ik woon nogal landelijk, dus de straat gaat er geen hinder van ondervinden.
Ik heb laatst in Amerika een mustang gehuurd en vond het wel leuk dat die telkens heel kort claxonneerde bij het afsluiten.

Kan je me zeggen hoe dit werkt via het display, want dit ben ik nog niet tegengekomen;

Alvast bedankt !

TurboBooster

Forumguru
Voor zover mij bekent kan dat alleen als er een alarm installatie af fabriek in de auto zit.
Deze heeft een eigen claxon en via deze is bij diverse auto's het zo te programmeren dat deze kort een toet geeft bij het afsluiten van de auto.
Voor zover ik weet moet dit via vagcom.

snoekie

Nieuw lid
Voor zover mij bekent kan dat alleen als er een alarm installatie af fabriek in de auto zit.
Deze heeft een eigen claxon en via deze is bij diverse auto's het zo te programmeren dat deze kort een toet geeft bij het afsluiten van de auto.
Voor zover ik weet moet dit via vagcom.

Ok thanks. Dan zal ik eens moeten uitvlooien of er een alarm opzit :cool:

My1stIbi

Actief lid
Hoewel OT: Waarschijnlijk kan dit wel met de Supurb, claxon bij sluiten (kan ook op m'n Ibi en de Mii van de misses). Maar zeker weten doe je dat pas als ie aan de PC hangt.

ertromp

Forumguru
Hier had ik mezelf nog niet geplaatst dus bij deze:
Voor alle VCDS hulp in Apeldoorn en verre omgeving natuurlijk :D kun je bij me terecht.
Ik ben in het bezit van de originele VCDS lcentie van Ross-Tech met HEX-USB+Can interface.
Natuurlijk de allerlaatste versie zodat ook de O3 en de meest recente modellen aangesloten kunnen worden.
Dus geen geknoei aan je auto met kloon kabels!

Joske

Forumguru
Hier had ik mezelf nog niet geplaatst dus bij deze:
Voor alle VCDS hulp in Apeldoorn en verre omgeving natuurlijk :D kun je bij me terecht.
Ik ben in het bezit van de originele VCDS lcentie van Ross-Tech met HEX-USB+Can interface.
Natuurlijk de allerlaatste versie zodat ook de O3 en de meest recente modellen aangesloten kunnen worden.
Dus geen geknoei aan je auto met kloon kabels!
Kom je ook naar Moerbeke dan, Erik? :D

Update:

Originele Vagcom met de laatste VCDS en inmiddels ook Vag Can Pro voor vrijschakelen VIM (video in motion) tijdens rijden.

Contact kan via vagcomhaarlem at gmail com

buurmanpaul

Nieuw lid
Ik ben intussen geemigreerd, Woon nu in Belgie te weten Mechelen (langs de E19), en heb dat kabeltje nog steeds, VAG com lezen en storingen resetten van auto's rondom de milenniumwissel (dus tot ongeveer 2003/2004), en ik kan dus ook met draaiende motor gegevens uitlezen zoals temperatuur, toeren, lambda etc.

Bovenaan Onderaan