Leeftijd Superb Rijder

Leeftijd Superb Rijder?

• Tussen de 20 en 25

Stemmen: 4 2,5%
  • Tussen de 25 en 30

Stemmen: 16 9,9%
  • Tussen de 30 en 35

Stemmen: 37 23,0%
  • Tussen de 35 en 40

Stemmen: 31 19,3%
  • Tussen de 40 en 45

Stemmen: 36 22,4%
  • Tussen de 45 en 50

Stemmen: 22 13,7%
  • Tussen de 50 en 55

Stemmen: 7 4,3%
  • Tussen de 55 en 60

Stemmen: 4 2,5%
  • Tussen de 60 en 65

Stemmen: 2 1,2%
  • Tussen de 65 en 70+

Stemmen: 2 1,2%

• Totaal aantal stemmers
    161
Ik zag bij de Yeti een topic over de gemiddelde leeftijd van de Yeti rijder. Ik vond het een grappig topic om te lezen en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn eens te pijlen wat de leeftijd is van de Superb rijders.

Ik zal zelf even aftrappen natuurlijk, Ik ben 28 en rij vanaf aanstaande woensdag in een Superb (Eigenlijk tel ik dus nog niet echt mee)

Noord26

Forumguru
18 en 19 jarigen kunnen ook gewoon een rijbewijs hebben, maar die kunnen niet mee stemmen?

Zo rijdt een neef van mij regelmatig in de SuperB van zijn vader. Die is 19 en maakt er de nodige kilometers mee. Of moet de auto van jezelf zijn in dit topic?

Ik zag net dat ik de - niet goed had ingetoetst bij de 20 (Net als bij de 70). Verder is het wel de bedoeling dat je de berijder en "eigenaar" van de auto bent. Als je zoon of dochter in de auto rijd maakt dat nog geen Superb berijder in mijn ogen. Dat geeft mijns inziens een vertekend beeld. Het zal in enkele gevallen voorkomen dat er iemand is welke meer KM'ers in de auto maakt dan de eigenaar. Maar goed ik begrijp je punt.

31 jaar en in november toe aan mijn 2e Superb...
De huidige Superb 1.9tdi wordt vervangen na 180.000km door een Superb 2.0tdi combi

Om de gemiddelde leeftijd te kennen van de Superb rijder denk ik dat je met deze poll helaas een verkeerd beeld krijgt. Hoeveel van de 50+ mensen zouden ook zo'n hobby in hun auto hebben als zodat ze op een forum terecht komen? Het is misschien generaliserend van me, maar ik denk dat vooral de ietwat jeugdigere rijders hier zullen samenkomen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk...respect !

Zoals in mijn eerste post is het gewoon grappig om te zien. Natuurlijk krijg je hier geen goed beeld van, dat kan toch ook niet. Volgens mij verwacht ook niemand dat dus laten we het gewoon voor de lol houden en er vooral niet te serieus naar kijken ;)

Bovenaan Onderaan