Leeftijd Superb Rijder

Leeftijd Superb Rijder?

• Tussen de 20 en 25

Stemmen: 4 2,5%
  • Tussen de 25 en 30

Stemmen: 16 9,9%
  • Tussen de 30 en 35

Stemmen: 37 23,0%
  • Tussen de 35 en 40

Stemmen: 31 19,3%
  • Tussen de 40 en 45

Stemmen: 36 22,4%
  • Tussen de 45 en 50

Stemmen: 22 13,7%
  • Tussen de 50 en 55

Stemmen: 7 4,3%
  • Tussen de 55 en 60

Stemmen: 4 2,5%
  • Tussen de 60 en 65

Stemmen: 2 1,2%
  • Tussen de 65 en 70+

Stemmen: 2 1,2%

• Totaal aantal stemmers
    161
Ik hoor helaas al weer bij de kleine groep 45-50 jaar. Maar ben sinds afgelopen maandag zeer enthousiast Superb rijder. Auto bevalt uitstekend, en al mijn collega's zijn toch wel onder de indruk, nadat ze vooraf nogal lacherig deden over een Skoda.

Bart Gardin

Nieuw lid
Superb Combi 2.0TDI (140pk)
Uitvoering: Elegance
Kleur: Platin Grey Metallic
Interieur met "Mirage" afwerking
18" Luxon
Pack Elegance Columbus
Pano dak
Verlaagd Sportchassis
Verduisterde ruiten achteraan

De leeftijden die ik zie verrassen me eerlijk gezegd een beetje.
Positief bedoel ik dan.
Een hoop onder de 40 en zelfs 30.
Had ik echt niet verwacht, maar ja ik behoor zelf ook tot die groep.
Ben net 2 weken 35 :)

SkodaRoomster

Nieuw lid
Wat is mijn categorie (50+) onder vertegenwoordigd! Toch zullen er meer van mijn leeftijdgenoten zijn, die net zo enthousiast zijn over Skoda in het algemeen en de S2 in het bijzonder, als ik. Dus 50-plussers blijf niet achter en stem massaal!

Jakkes

Nieuw lid
Ik rij sinds afgelopen zaterdag ook in een SuperB en ben gelukkig nog 45, maar dat zal ik jaar nog veranderen:winkie:

Ik ben sinds een paar weken ook lid van de "Club van S2-rijders". Godzijdank... :)
Na bijna 8 jaar aan één stuk in 2 O2's te hebben gereden vond ik het tijd om eens op zoek te gaan naar iets nieuws.
De zoektocht duurde niet heel lang, want op internet vond ik een Skoda Werkswagen (dienstwagen van Skoda zelf) bij een dealer.

Een zwarte S2 HB 2.0 TDI 170pk, 9 maanden oud, nog geen 25.000km op de teller en van alle gemakken voorzien. 4x4, standkachel, Columbus, Premium BT carkit, alcantara, electrisch verstelbare voorstoelen, stoelverwarming voor en achter, schuif-/kanteldak, afneembare trekhaak en nog veel meer.

Met een beetje lullen flinke korting gekregen op een set winterbanden op 17" LMV, een fietsdrager voor de trekhaak en 2 jaar verlengde garantie. Niet slecht, vind ik zelf. :)
En het rijdt subliem! Heb dus (zoals verwacht) geen enkele spijt van mijn overstap.

Groet, Rob.

Bovenaan Onderaan