@Corné, de meeste dingen zien je niet als je in de auto zit, kan beter dan maar een standaard bestellen
Ik heb net een GL BL besteld met Antraciet leer en zilvergrijze stiksels. Nou heb ik doorgegeven op de zaak dat ik graag geperforeerd leer wil op de zitvlakken (ik heb de dealer waar de auto vandaan komt dus niet zelf gesproken). Nu kijk ik net op de site van Alba (volgens mij word het daar dan ingebouwd) en zie ik alcantara tot bovenaan de rugleuning. Ik vraag mij nu af of het geperforeerde leer ook tot bovenaan de rugleuning komt. Het lijkt mij dat dat maar tot midden op de rugleuning is. Iemand al eens geperforeerd leer in een GL BL gezien die daar uitsluitsel over kan geven (anders maandag maar de dealer bellen)?
Hmm rijstijl misschien aanpassen...als je iets van water laat omvallen of iemand schijt in zijn broek..
Elke vertegenwoordiger schijt in zijn carrière 1 keer in zijn pantalon omdat hij denkt een scheet te laten, mijn rit naar huis was 1,5 uur... Ik durf geperforeerd leer wel aan, de pantalon werkte als filter