Lekkage onder bestuurdersstoel

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben benieuwd afvoerslang schuifdak bij het doorblazen ook nog eens onderin tussen de carrosserie achter de hendel van de voorklep los geschoten uit een koppeling, daar zat denk ik het probleem, in iedergeval de bodem watervrij gemaakt en kranten onder en bovenop de bekleding gelegd en nu maar een regenbui afwachten!!!!!!

P.S iedereen alvast bedankt, breng een dezer dagen nog verslag

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Mochten er toch nog paddo's verschijnen op de matten..... niet weggooien hoor, je kunt er altijd nog een soepje van maken...:pardon:

tot nu toe blijft alles droog moet wel zeggen heb nog geen echte test gehad voor wat water of regen betreft,

in ieder geval allemaal bedakt voor de hulp!!

Geen lekage meer gehad probleem is de koppeling die de rubber slang van de kanteldakafvoer doorvoert naar buiten toe, Deze was verstopt en zit tussen de carroserie achter de ongrendelings hendel van motorkap verscholen.

toch weer water maar denk dat het ruitensproeier vloeistof is heb namelijk het reservoir gevult om dat deze leeg bleek en nu weer nat onder de bekleding bij de voorstoel ruikt er ook na, heeft iemand hier ervaring mee?

Canon-Eye

Forumguru
Die laatste vraag ben ik toch net ergens anders tegengekomen?? In het topic Ruitensproeiervloeistof onder voorstoel - zie mijn opmerking aldaar.
Dubbelposten is niet handig (mag ook niet trouwens), beter de vraag en de antwoorden op één plek bij elkaar houden...

ben nieuw op dit forum zal er in vervolg rekening mee houden, dacht er is nu meer duidelijk het is geen regenwater enz maar ruitensproeier vloeistof is iets anders vandaar

Canon-Eye

Forumguru
Het blijft nat onder je stoel, waar het ook vandaan komt. Beter dit topic door een moderator laten sluiten, want in het andere staan al meer inhoudelijke reacties.
Als je op Rapporteer bericht klikt (bv. onderaan dit bericht) krijgt een moderator een seintje; je kunt dan "topic sluiten aub" invullen of zo en dan komt het wel goed.

Antera

Donateur
er loopt een slang door je schutbord langs je A-style naar je achterklep als je daar een wisser hebt zitten. die slang kan heel goed gescheurd zijn of iets anders. word bekleding los maken ( a-style, dorpel, motorkap hendel enz om dit te onderzoeken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan