Lelijkste onderdeel O2

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het Skoda embleem zouden ze van mij mogen restylen.... is het lelijkst op mijn auto

[/ QUOTE ]

Sluit ik me helemaal bij aan.

___JC___

Forumguru
Ik hoop dat ie deze week nog binnen komt.
Nog wel even de rand laten spuiten want die is ABS zwartz (matzwart).

Bijlagen

• 21577-grill.jpg
    21577-grill.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 64

vw125

Forumguru
Wat ik me nog steeds afvraag bij bovenstaande foto is hoe men dan de motorkap opendoet?
Bij mijn weten komt er een hendeltje naar voor tussen de latjes van de originele gril en zie op deze foto niet echt een plaats waar dat het kan doorkomen.
Alle info is welkom.

Grtz vw125

___JC___

Forumguru
Je motorkap kan natuurlijk niet meer open dan.

Nee das flauw. Staat in de handleiding op Milotec.de
Je zaagt de beugel af die nu door de gril heen komt.
Om je kap te openen trek je dan aan de haak waarmee je klep dichtgehouden wordt.
Ik hoop dat ik daar dan bij kan met me kolenschoppen!
/forum/images/graemlins/grin.gif

LenK

Forumguru
Ik hoop dat ie deze week nog binnen komt.
Nog wel even de rand laten spuiten want die is ABS zwartz (matzwart).

[/ QUOTE ]
Wat is hier nou weer mooi aan (Milotec sportgrille)? Heeft een flink Sjonnie en Anita gehalte.

LenK

Forumguru
Het Skoda embleem zouden ze van mij mogen restylen.... is het lelijkst op mijn auto

[/ QUOTE ]

Sluit ik me helemaal bij aan.

[/ QUOTE ]

Jullie schamen je toch niet voor dat Skoda embleem of zo.

Je ziet bij allerlei merken dat ze naar een embleem uit de historie teruggaan, bijvoorbeeld Fiat, Chrysler.

Skoda heeft al lange tijd zijn historische embleem en is dus al jaren IN. En wat is er mis met dat logo? Dat is toch mooi gestyleerd: kijk maar eens boven aan het forum, schitterend toch die gevleugelde pijl!

Matra_Murena

Actief lid
De chromen strips op de grille vind ik wel mooi, maar wel MET logo erbij, al was het maar om te showen wat voor een wagen het is! Vind het verrukkelijk hoe men reageerd als je zegt een Skoda te rijden, en hoe men kijkt als ze hem zien /forum/images/graemlins/laugh.gif

___JC___

Forumguru
Sjonnie hier...

Smaken verschillen, dus discussies zijn zinloos.
/forum/images/graemlins/smirk.gif

KMA

Lid
Ik vind het logo nou ook niet echt geweldig. Ook het verlichte rondje ronde de aansteker weerkaatst hinderlijk in de zijramen.
Zucht, wat een verschrikkelijke auto eigenlijk.

___JC___

Forumguru
LOL, Hoi Sjon!

Maareh, dat vierkantje met Milotec. kan dat er wel af?? Anders zou het wel zonde wezen....

[/ QUOTE ]

Dat moet er wel af inderdaad. Anita heeft wel lange nagels dus die ken dat er wel af peuteren...
/forum/images/graemlins/cool.gif

Anita heeft wel lange nagels

[/ QUOTE ]

Lol... /forum/images/graemlins/cheer.gif

Maareh; heeft er iemand nog een suggestie voor het groene onding? (nee, niet het logo, maar de aanstekerverlichting..)

Reizende

Actief lid
Waar mensen wel allemaal niet op letten... Ik snap werkelijk waar niet dat je je druk kunt maken om een groen lichtje of een rubberen stengel... Maar goed, iedereen zijn eigen smaak en dat zal ik zeker niet betwisten. Maar wel een tip: ga gewoon lekker genieten van die auto!!! Tip voor junglemeister: trek gewoon de verlichting eruit, of een stuk tape doet het ook altijd goed, stuk minder lelijk ook... /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

Maareh; heeft er iemand nog een suggestie voor het groene onding? (nee, niet het logo, maar de aanstekerverlichting..)

[/ QUOTE ]

Draadje van lampje doorknippen misschien?

iemand al gedacht aan de zekering ?

[/ QUOTE ]

Ja, ik kan me alleen niet vootstellen dat er voor dat lampje speciaal een zekering gereserveerd is. Volgens mij gaan er dan nog meer dingen uit als je de zekering verwijderd.

higgy

Forumguru
Dus: aansteker er even uitwippen en alleen draadje van verlichting lostrekken (wel even isoleren daarna)

JettaFreak

Actief lid
tenzij je de sigarettenaansteker daadwerkelijk gebruikt, kun je de zekering van de aansteker even verwijderen. Overigens vind ik de plaatsing van de aansteker best ongelukkig. Ik heb tijdens het rijden vaak mijn rechterhand bij de pook/handrem (om het leer te voelen) en als ik het goed gezien heb, zit de aansteker naast de bekerhouder. Als die aansteker dus echt in de weg zit, haal ik de zekering eruit.

Nee, hij zit echt niet in de weg hoor. Dat is geen probleem.

Het losrukken van draden etc. lijkt me ook geen optie. Is er geen modificatie denkbaar waarbij alleen het plastic wordt vervangen? Ik ga van het weekeinde eens dokteren.

Misschien dat een voorzichtig likje verf of lak over het plastic er wel voor zorgt dat de kleur meer overeen komt met de rest van de mooie groene verlichting.

SkodaMan

Actief lid
Ik vind mijn binnenspiegel het lelijkste onderdeel. Soms zie ik er een heel lelijke kop in.

Iemand een idee hoe ik dat op moet lossen?

Bovenaan Onderaan