Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

LT83

Forumguru
Dik hoor! dikke wielkasten morgen inderdaad wat beter gevuld raken, gewoon 11J met goede concave op de achteras leggen.
Ben zelf nooit een fan van spacers, veel slechte verhalen over gehoord durf risico niet aan.

leon-cupra

Forumguru
Het mag altijd wel wat dikker maar voor 99,9% zal de M3 standaard blijven. Wil tegen het einde van het jaar/begin van volgend jaar mij professioneel op vastgoed gooien en dan kan je 7k aan aanpassingen wel gebruiken voor die stenen. ;)

leon-cupra

Forumguru
Over de velgen van de voorgaande foto heb ik wel enorm getwijfeld om dat te doen maar dan beginnen te denken: andere velg, andere maat is andere band. Je hebt een wagen met een pokkedure nieuwe band erop die je niet zou gebruiken. Dat zou er dan gewoon ergens thuis liggen. Je mag dan terug dure banden kopen voor op de velg … vond het te spijtig van de banden.

LT83

Forumguru
Klopt, setje banden gewisseld hier vorige week; 1600 euro........
Wel heel blij met de Michelin 4S, 10x beter dan de Pirelli Pzero's die erop lagen. Grip...grip..grip, bergen grip...heerlijk :tongue:

leon-cupra

Forumguru
Om de M3 liggen ook Michelin pilot sport 4S op. De wagen heeft ook enorm veel grip. Wheelspin ongekend bij stevig doortrekken. Dat is hoe het moet.

JeSko

Forumguru
Mijn volgende worden ook PS4's, liggen op een M2 van een kennis van me en die heeft ook enorm veel grip ermee, en dat met 450 pk op de achterwielen.

LT83

Forumguru
Ja, heb ik het verleden ook altijs met de PS 4S en zijn voorganger de Supersport gereden. Pirelli lagen erop bij aankoop en hadden nog goed profiel. Achteraf had ik ze er gewoon eerder af moeten gooien, maarja toch serieus geld dus ben voor oprijden van de banden gegaan.

LT83

Forumguru
Offtopic,; Zometeen op pad voor weekendje antwerpen, de Belgische vrienden hier nog tips voor bezienswaardigheden of goede restaurants? :tongue:

JeSko

Forumguru
Antwerpen? Valt weinig meer te zien, of je wilt verloederde pauperwijken zien en een hoop junkies criminele en illegale in en rond het station, veel winkels staan er ook leeg op de Meir, die Meir was 10 jaar geleden de moeite, de Kaai ( aan het water ) is best mooi.

leon-cupra

Forumguru
Gisteren de M2-knop eens uitgetest … iemand op een andere forum zei dat dan de kleppen van de uitlaat volledig open gaan bij het starten … totaal ander geluid. Abnormaal.

Maar oooo zooo spijtig , na de cold start sluiten de kleppen terug volledig/gedeeltelijk. Terug een “normale” uitlaat. Zouden blijkbaar controllers bestaan waarbij je de kleppen zelf zou kunnen regelen ipv dat de wagen dit doet … interessant :D:D

Bovenaan Onderaan