Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

EdK

Forumguru
De biefstuk ervan was heerlijk hoor....
De rest naar de voedselbank gebracht....
En velletje verkocht aan BMW voor een wagen van een Belg... :koffie:

leon-cupra

Forumguru
heb idd dik mogen betalen voor dat velletje … stugge verkoper hadden ze mij gezegd … :arghh:

Heb daarnet al 40km heerlijk gezeten op dat velletje. Moest ze nog eens volledig op mijn maat afstellen maar zelfs met een klein beetje afstellen van de stoel , zit die M-stoel echt geweldig. Was bij ook al opgevallen tijdens de testrit. Dit is een stoel waar je uren aan 1 stuk zonder een pijntje kan vertoeven.

En daarnet toch nog eens gaan piepen in de garage … kan het niet laten :deuk:
IMG_4600.jpeg

EdK

Forumguru
Lees het al, jij slaapt vannacht in de beemer......
Maar ehhhh die garage mag je wel ff opruimen voor er straks een fiets tegen die Beemer dondert ...

leon-cupra

Forumguru
Lees het al, jij slaapt vannacht in de beemer......
Ik beken :D Alleen zal nog niet voor nanacht zijn. Achterbank ligt nog in de koffer. zondag eens veilig inpakken en bij schoonmoeder op zolder leggen en dan kan ik een matras in de beemer leggen :deuk:

Ach, moet in alle eerlijkheid zeggen dat het al even geleden was dat ik zooooo enthousiast was over een wagen.
Maar ehhhh die garage mag je wel ff opruimen voor er straks een fiets tegen die Beemer dondert ...
Garage is grotendeels opgeruimd. Vorig weekend nog een hele kastenwand gezet. Fietsen staan “redelijk” veilig voor de M. Nog plaats genoeg op te passeren.
Moet juist nog wel even iets vinden voor die dozen op de vloer. Die gasveren zijn te groot en te zwaar voor de kast. Binnenkort eens zien om aan de andere kant van de garage een rek te zetten waar mijn gasveren opgeborgen kunnen worden want madam is het al twee jaar beu dat ze in de slaapkamer staan :arghh:

IMG_4602.jpeg

Bovenaan Onderaan