vandaag ook een 100 tal km gaan rijden met de M3. Ritje met de madam als bestuurder ... zat heel op mijn gemak tot dat ene moment ... had de M3 welgeteld 3 dagen kunnen bezitten. Ze had de breedte van de M3 verkeerd ingeschat en reed schuins over een verhoogje aan de lichten. Gelukkig een afgeschuinde kant zodat ze er eigenlijk over reed en dat de M3 ook niet belachelijk laag is. Had dat een rechte hoek geweest .... dan had er niet veel overgebleven van de linkerkant van de M3 ... close call voor een hartaanval ... onmiddellijk gestopt, check van de wagen en gelukkig niets beschadigd. Zal de laatste keer zijn dat ze achter het stuur van de M3 zit ........... onlangs nog eens meegereden me haar waarbij ik 10 keer heb moeten zeggen 'opgelet' en dan mag je niet zeggen dat ze gewoonweg een barslechte bestuurdster is.

Hoop dat de kids ooit beter zullen rijden dan haar.
Stuur dan maar overgenomen, 10 tal minuutjes de bandendruk in de gaten gehouden, maar niets aan de hand. Daarna nog een heel stuk gereden over verschillende soorten wegen. Wat autostrade genomen, wat grotere verbindingswegen, wat binnenwegen , ... is zo een zotte wagen. Paar keer een streepje gas gegeven .. in een wip en en keer zit je aan 170. Zonder enige moeite. Merendeel van de kilometers mij wel gehouden aan de regels. Is ook wel een zalige wagen om te cruizen. Alles gaat dan op zijn gemakje. Roffeltje van de 6 cilinder op de achtergrond. Automaat dat zijn werk doet. Luxe-sfeertje van het interieur. Stoelen die als gegoten zitten ... enige kleine spelbreker is de ophanging. Die is voor dergelijke ritten wel net iets te hard. Zolang je goede banen hebt, voel je geen enkel verschil met een andere wagen, maar als het beetje een mindere baan is, dan voel je wel de korte schokjes. Nu, is een M. Je koopt geen Citroen. Is wel al 100 keer beter dan bij mijn M2. die was been-been hard.