Leren interieur

ChrisR

Nieuw lid
Hallo skoda-rijders,

Ik ben me aan het orienteren op een een nieuwe leaseauto. Mijn oog is ook gevallen op een Skoda Octavia Combi Ambition. Erg mooie auto en veel mogelijkheden voor een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Specifiek ben ik erg benieuwd naar de leren bekleding die je als leaserijder achteraf kan laten inbouwen (buiten de bijtelling). Ik heb nu ook leren bekleding en dat is me prima bevallen.

Zijn er hier skoda (lease)rijders dit dit hebben gedaan? Ik heb al verschillende threads gelezen, maar geen specifieke foto's gezien van het eindresultaat. Wel van die standaard configurators, maar dat zegt me niet zoveel.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet,
Chris

ChrisR

Nieuw lid
Een 1.2 TSI met DSG Businessline uitvoering
Heb al in de 1.4 TSI gereden, maar waarschijnlijk voor de 1.2 aangezien deze in de 20% bijtelling valt.

Tnx voor je link BTW!

___JC___

Forumguru
Ik heb ook achteraf leer in laten bouwen, met extra stiknaden voor de ect bling-bling look (excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's)

Bijlagen

• mijn Superb2.jpg
    mijn Superb2.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 131
  • mijnSuperb3.jpg
    mijnSuperb3.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 146

LenK

Forumguru
Zit er ook andere vulling onder? Want behalve de extra stiksels is de vorm van de zitting/ruglsuning ook anders.

floris

Lid
de foto van JC is van de superb. de stoelen van de superb zijn net ff anders van vorm en iets breder dan de O2

sitechris

Donateur
ik heb 3 jaar terug ook leer laten inbouwen in mijn toenmalige O2, bij AutoRas in Nieuwegein (via dealer). Kwaliteit van leer was prima, beter dan bij af fabriek leer. Leer was nog heel gaaf! Wel nadeel, leer maakt stoelen glad waardoor je meer gaat schuiven. En in mijn geval.....kreeg ik last van mijn rug.

___JC___

Forumguru
Ben het wel met je eens Chris. Te glad leer is niks, dan liever half leer met alcantara. Daarom heb ik dr ook extra stiksels erin laten maken. Glij je minder!

ChrisR

Nieuw lid
Ben het wel met je eens Chris. Te glad leer is niks, dan liever half leer met alcantara. Daarom heb ik dr ook extra stiksels erin laten maken. Glij je minder!

Bedankt voor de tip. Ik heb nu inderdaad glad leer in mijn auto en glij inderdaad weg. Die stiksels neem ik mee in de overweging.

Gisteren trouwens gereden in de 1.2 Yeti. Ook erg leuke auto en de motorprestaties vond ik boven verwachting. In vergelijking met mijn huidige 1.6 benzine zou ik er op vooruitgaan. Zeker icm een DSG7.

Als er nog meer mensen zijn met mooie foto's van hun interieur dan houd ik mij aanbevolen!

Bothje

Heel gewoon lid
Deze folder zag ik vandaag bij mijn dealer liggen betreffend het leer.
En meer kleuren zijn altijd mogelijk.

Bijlagen

• leer achteraf.jpg
    leer achteraf.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 72
  • IMG_8858.jpg
    IMG_8858.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 57

Bothje

Heel gewoon lid
Dat zal de topic starter waarschijnlijk niet hebben gezien, vandaar mijn helpende hand....

ByeByePeugeot

Actief lid
Tijdens het maken van de offerte voor de nieuw te bestellen bolide werden mij de beschikbare leer/kleursoorten getoond. Erg lastig om te beslissen op dat moment echter had de verkoper daar direct een antwoord op: Een kop koffie en een leer-demotje als de auto besteld is.

Hij gaf zelf aan dat bruin leer (geloof Oak Brown) en dubbel gestikt een zeer mooi effect geeft in de O2 2010. Bij Versluis in Zoetermeer staat een 1.4 TSI O2 inclusief bovengenoemde bekleding dus mocht je in de buurt wonen, bel op en vraag of die auto daar staat ;)

___JC___

Forumguru
Ja en als je in Voorschoten bij Hamers gaat kijken staat er een S2 met 'Tan' leer. Weet ik uit betrouwbare bron. ;)

Bovenaan Onderaan