Leren interieur

higgy

Forumguru
Ook ik heb destijds mijn leer af-dealer in laten bouwen bij AutoRAS Nieuwegein. Zeer vakkundig, heel fraai, en qua bijtelling erg interessant. Bovendien kon ik zo zelf kiezen welk leer met welke plooi en welk stiksel ik wilde. Plus: de stoelen waren helemaal leer. Bij af-fabriek is de achterzijde imitatie.

sitechris

Donateur
Ook ik heb destijds mijn leer af-dealer in laten bouwen bij AutoRAS Nieuwegein. Zeer vakkundig, heel fraai, en qua bijtelling erg interessant. Bovendien kon ik zo zelf kiezen welk leer met welke plooi en welk stiksel ik wilde. Plus: de stoelen waren helemaal leer. Bij af-fabriek is de achterzijde imitatie.

Ik was ook positief verrast door kwaliteit van leer. 80k mee gereden en zgan. Wel moet je het leer af en toe goed verzorgen, dat verhoogt de levensduur.

ChrisR

Nieuw lid
Ik wil iedereen bedanken voor zijn input. Vooral de tip met de extra stiksels. Ik zag dat de Ambition Businessline ook een zwart grijs interieurs heeft. Dit icm een lichte metallic lak (cappucino bruin of silver blue) zal wel mooi staan.

Dan vraag ik me alleen wel af of een bruine leerkleur er bij past. Heb nu zwart leer en dat bevalt prima. Enig nadeel is dat de auto van binnen wel erg donker oogt.

Groet,
Chris

sitechris

Donateur
bruin leer en zilver metallic lijkt me prima combo. Cappucino lak en bruin leer lijkt me net wat te weinig contrast geven.

___JC___

Forumguru
Eens, Cappuchino lak daar gaan een lichte leerkleur niet mooi bij staan denk ik. Misschien dat donkerbruin leer (Audi noemt het Mustangbruin) wel mooi staat. De kleur moet of gelijk zijn aan de buitenkant (vaak saai) of flink een flink contract hebben.

2008audiavant06.jpg

andrehj

Forumguru
Eens, Cappuchino lak daar gaan een lichte leerkleur niet mooi bij staan denk ik. Misschien dat donkerbruin leer (Audi noemt het Mustangbruin) wel mooi staat. De kleur moet of gelijk zijn aan de buitenkant (vaak saai) of flink een flink contract hebben.

2008audiavant06.jpg
@ JC: Ik zit mij te oriënteren om eventueel bruin leer (zoals hierboven) achteraf in onze S2 te laten bouwen. Het bovenstaande vind ik er fantastisch uit zien. Welke kleur is het en wie heeft het ingebouwd?

Bovenaan Onderaan