Komt veel voor, maar het is normaal geen probleem van de kabelboom, maar zijn ze tijdens de inbouw iets vergeten bij het programmeren van je auto. Is in de garage in een kwartiertje gefikst.Ik heb wel meteen een afneembare haak geleverd gekregen, echter met een verkeerde kabelboom. Dit blijkt uit het feit dat de parkeersensoren aan blijven als ik achteruit rij met aanhanger, zit dan in een constant gepiep, erg irritant!
Schijnt een bekend probleem te zijn met de afneembare haken, meer mensen dit al meegemaakt?
Ik heb wel meteen een afneembare haak geleverd gekregen, echter met een verkeerde kabelboom. Dit blijkt uit het feit dat de parkeersensoren aan blijven als ik achteruit rij met aanhanger, zit dan in een constant gepiep, erg irritant!
Schijnt een bekend probleem te zijn met de afneembare haken, meer mensen dit al meegemaakt?
I know, bij mn F2 was het ook een kwestie van software, maar bij de O3 schijnt er ergens een relais te moeten komen die in deze kabelboom niet zit, helaas..Komt veel voor, maar het is normaal geen probleem van de kabelboom, maar zijn ze tijdens de inbouw iets vergeten bij het programmeren van je auto. Is in de garage in een kwartiertje gefikst.
De dealer heeft mij verteld dat als de originele trekhaak niet leverbaar is er een Thule op de auto gemonteerd wordt. Ik mag aannemen dat dit geen verschil is met origineel. Of toch?