Als er de dealer aangeeft dat de Thule vergelijkbaar is wel ja.
En kan je hierop wijzen mocht het toch afwijken.
Ik zou het gewoon even vragen (of gewoon melden dat je ervan uitgaat dat het functioneel het zelfde is) zodat je hier later geen discussie over gaat krijgen.
Dat is inderdaad een hele goeie oplossing. Nu weet je ook zeker dat TSA gaat werken. Ik heb hetzelfde gedaan bij mijn S2C: Een trekhaak besteld van Westfalia en de af-fabriek elektronica van Skoda (die wonderbaarlijk genoeg in NL niet leverbaar is, dus hiervoor moest ik naar Dld).Mee eens, daarom vandaag de vraag gesteld aan de dealer. De trekhaak die ik krijg is van Thule, echter de draadboom is origineel Skoda. Daarmee worden problemen zoals bijvoorbeeld het reageren van de sensoren bij het achteruit rijden voorkomen is mij verteld.
De dealer heeft mij verteld dat als de originele trekhaak niet leverbaar is er een Thule op de auto gemonteerd wordt. Ik mag aannemen dat dit geen verschil is met origineel. Of toch?
Wat me wel is opgevallen is dat er een extra controle lampje brandt bij het richting aangeven. Ik heb nog niet uitgezocht waar dit mee te maken heeft
Hoe heb jij in NL de af-fabriek haak besteld? Of ben je Belg? Want in België gaat dat een stuk beter.En om deze problemen te voorkomen de originele haak vanaf fabriek besteld!!! Achteraf had ik beter een set aangeschaft bij de automaterialenzaak en deze zelf gemonteerd en een heel groot gedeelte van de (zeer hoge) aankoopprijs in de pocket gehouden .