Zo, ik ben vorige week zaterdag 15 oktober mijn SII Combi gaan ophalen bij de Dealer. Wat een fijne wagen! Ik was al tijdens de eerste ronde en korte proefrit al sterk onder de indruk van de kwaliteit en comfort van deze wagen. De 1.6 heeft nu 1000km op de teller en die bevalt me zeer goed, geen sprintbom maar een zeer stille en soepele motor. Vooral het oog voor detail in deze wagen geeft hem toch een "premium" feeling: voetverlichting, 2 kleine ledjes in de hemel die een zachte gloed geven in de auto, verlichting aan de deurklinken, prachtige columbus systeem, enz enz,
Echter over mij dealer ben ik nu al heel wat minder te spreken.
- Op de afgesproken datum 12 oktober stond ik voor piet snot in de garage: ze waren vergeten naar de keuring te gaan, terwijl de wagen al van 20 september geleverd was en ik "die week er mocht omkomen, geen enkel probleem".
- Toen ik dit weekend onder de achterste wielkasten keek, kreeg ik direct het antwoord waarom deze wagen zo stuiterig over drempels gaat: die gele transportblokken zitten nog op de achterste veerpoten!