Ik gebruik zoals misschien sommigen hebben gelezen MirrorLink en een HTC One M8 (Lollipop) met daarop een gekochte Sygic Car Navigation.
Vanmiddag was er een update van Sygic via google play. Dit waren kaartupdates en een update van Sygic zelf. Van versie 14.0 naar 15.0
Ik heb deze voordat ik naar huis reed op het werk nog snel gedownload.
Buiten dat de kaart nu actueel is (de brug N279 bij Den Dungen over het Maximakanaal staat er nu op) een andere grote verbetering opgemerkt.
Je kan nu in tegenstelling tot de vorige versie wel naar de radio of sd kaart luisteren terwijl je navigeert via MirrorLink.
Voorheen zag je in het display tussen de toeren- en kilometerteller alleen "MirrorLink tm" staan. Nu zie je zoals normaal als je van SD kaart draait de titels.
Ik hoef nu niet meer te prutsen met muziek vanaf de telefoon, (via de standaard muziek HTC app die door MirrorLink wordt ondersteund) die je alleen maar aan kan zetten en waar je niet je niet (even snel) kan wisselen tussen nummers.
Als je Muziek luistert en Sygic heeft een melding dempt de muziek naar een lager niveau en wordt daarna weer luider.
Je kan van beide de geluidsniveaus regelen via de volume knop op het stuur.
Ik werd vanmiddag erg blij van deze enorme verbetering.
Verder werkt het zoals ik al eerder heb verteld in mijn eerste post op dit forum probleemloos.
Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III
Je start de auto, sluit de telefoon aan via USB, unlocked je telefoon, legt m weg, start MirrorLink en als de verbinding er is start je de Sygic app en stelt de route in. Het zoeken naar de bestemming gaat erg snel.