Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Der Einser

Forumguru
Weinig invloed op deze keuze. Wel wat tips gegeven wat leuk zou zijn en handig voor de toekomst.

Wel veel invloed op de vervolgstappen :jaja: velgen, KW set, etc lag al klaar voordat de auto gemaakt werd.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Ah zo gaan m'n velgen er dus uit zien ^^. Ga deze week maar eens bellen, wat de afleverdatum gaat worden. Was bij bestellen, half augustus. Na 2 weken werd dat al eind augustus >.<.

Altos

Banned
@rensejansen da's al bijna! nog even volhouden :)
Ik ben nog ff lang wezen rijden met de Fabia van de verkoper, dat geeft me wel weer genoeg gevoel dat het wachten het waard gaat zijn, ik begon al licht te twijfelen! :nailbiting:
Voor alle wachtende onder ons: Sterkte! :dankje::sleep:

Altos

Banned
@MarkyMark wat mij verteld is (wat ik dus al waar zal moeten aannemen) is dat jij bijvoorbeeld hem wel op tijd krijgt ivm dat jij een diesel hebt, de benzine 90pk handbak-5 is "te goed" verkocht waardoor grondstoffen en voorraad sneller op zijn dan verwacht waardoor ze achterstand krijgen. :pieker::arghh:
Wel leefde Leon erg mee en zou er alles aan doen om de aflevering zo snel mogelijk te laten plaatsvinden zonder er een haastklus van te maken.:thumbsup:
Het blijft een wrang gevoel maar ik zal moeten wachten, zit niks anders op.
Wel fijn voor jou dat je nog maar een paar weekjes hoeft te wachten :thumbsup:

Net even bij de Skoda dealer geweest. M'n wagen zal in week 35 gefabriceerd worden en zal in week 37 als het goed is bij de dealer zijn. In totaal 5 weken later, dan in eerste instantie aangegeven was, dus nog even wachten :)

FrankM

Nieuw lid
Vandaag onze Skoda Fabia Combi Edition gekocht. Volgens mij wordt de auto in week 41 gemaakt en in week 43 geleverd. In ieder geval ergens rond 1 november. Oftewel 10 weken vanaf nu.

Shabba

Forumguru
Bij mij staat de productieweek van de Combi Edition 1.2TSI incl. o.a. panoramadak en climate control nog steeds op week 36 (bestelling eind Juni).

Ziet er strak uit @Der Einser mooie Fabia zo!

Gisteren mail gehad. 15 juni besteld. Verwachte productiedatum week 42!! Pffff nu al 3 weken later dan eerder gecommuniceerd. Betreft een 110pk benzine combi.

Duzzz je doet het beter dan mijn dealer!

Altos

Banned
Dan zitten wij net in de pech rij @Shabba !
Mijne is week 25 besteld en staat nu inmiddels op productieweek 41...Als @PatrickK die van hem wel op tijd krijgt heeft ie dus heel veel geluk gehad voor de hekken zich sloten...
Sowieso alvast veel plezier @PatrickK

Bovenaan Onderaan