levertijd Yeti

emiel

Nieuw lid
wat is de huidige levertijd voor de 1,2 ?
geef eens bestel week en leverweek aan diegene die hem al hebben
dan weten wij ook hoelang we nog moeten wachten

Hilbert

Nieuw lid
Volgens de dealer duurt een 1.2 tsi 10 weken. Maar met de huidige problemen die de 1.2 tsi heeft hoef je daar niet rouwig om te zijn. Des te meer kans dat jouw 1.2 tsi geen problemen meer heeft.

clapton

Senior Member
Levertijd

Besteld tweede week van oktober met verzoek af te leveren in januari ik heb hem besteld met wat specifieke extra's, o.a. stoelverwarming, dus het was geen voorraad of een door de dealer vooruitlopend bestelde auto.
Uit voertuig bescheiden blijkt dat hij al de afleveringsbeurt heeft gehad op 29 november 2009. Maar ik heb de 1.2 TSI al besteld voor dat ik er mee had proefgereden. Waarschijnlijk dat de levertijd inmiddels wat opgelopen is.

pen

Lid
Besteld 16 oktober, is afgeleverd 16 november, maar ik heb hem in januari laten afleveren, dus +/-10 weken, met als extra's panoramadak, lm spitsberg

Hiiervoor Roomster 1.9 tdi, nu brilliant silver Yeti 1.2 ambition,o.a. panorama schuif/kantel dak/ spitsberg l.m.velgen.

YeMii

Senior Member
Besteld 10 oktober 2009 (wk 43), produktie in wk 48 en afgeleverd 13 januari 2010 (wk 02)

skodayeti

Nieuw lid
Besteld 2e week december 1.2 TSI Active Plus incl. accessoires. Nog niet binnen.
Was 4 weken geleden volgens dealer onderweg vanuit Tsjechie. Helaas bleek later auto verwisseld met een andere.!? Was wel geproduceerd. Zou één dezer dagen waarschijnlijk leverbaar zijn. Is echter nog oorverdovend stil bij de dealer.

higgy

Forumguru
Hmm, zo'n verhaal ken ik. Bleek later dat dealer door liquiditeitsproblemen niets had besteld...

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Higgy zat even te slapen en heeft de verkeerde knop gebruikt denk ik...
Ik zal hem even wakker schudden...
We kunnen weer on-topic verder.[/MODERATORBREAK]

skodayeti

Nieuw lid
Goed bericht van van de dealer. Levering aanstaande woensdag.
Platin Grey, Active Plus 1.2 TSI incl. standaard stootlijsten op de portieren, standaard velgen, cruise control, Swingradio met armsteun, MDI incl. ipod kabel, Platin Grey metallic. Hij is zo mooi! Trekhaak is nog in backorder.

hoor net van de dealer dat mijn Yeti vandaag is binnengekomen.
aflevering eind van volgende week of begin die week daarop.

:xyxthumbs:

van inkel

Forumguru
Erg hé, weten dat ie er is maar er nog niet in kunnen rijden.

Suc6 met wachten.

PS 't is het wel waard.

Bovenaan Onderaan